  • 21. Data: 2014-01-20 19:29:50
    Temat: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Od: atm <...@v...pl>

    > i beda niemile widziani w wielu miejscach...
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/Idz-precz-okularniku,New
    s,49648.html

    mam nadzieje, ze tak bedzie.

  • 22. Data: 2014-01-20 19:30:14
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Fajnie byloby przesiasc sie na cos nowego, pomimo tego ze jestem bardzo
    > zadowolony z Androida to zaczyna sie juz nudzic.
    > Do WP przymierze sie po aktualizacji do 8.1, moze wtedy beda dwa
    > ustawienia glosnosci i manager powiadomien. iOS oszalamia mnie iloscia
    > dostepnych urzadzen, ciezko mi sie zdecydowac na ktorys model...
    > A reszta w zasadzie nie istnieje.
    > Jak sie dobrze trafi z Androidem to przez lata nie ma sensownego powodu
    > do przesiadki. SGS to byla droga przez meke, nie raz chcialem
    > przetestowac jego wodoszczelnosc w kiblu, za to SGS2 to z mojego pktu
> [...]

    czekam na telefony z Firefox OS z jakims service packiem.

    robi sie ciekawie

    http://www.dobreprogramy.pl/Mozilla-pokazuje-pierwsz
    y-tablet-z-Firefox-OSem-wkrotce-nowe-urzadzenia,News
    ,51674.html

    lub czekam na cos z Ubuntu. Ale mam nadzieje, ze dadza roota bez
    kombinowania.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 23. Data: 2014-01-20 19:34:51
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    s,49648.html

    > mam nadzieje, ze tak bedzie.

    ja tez

    mam nadzieje ze powstana tez zagluszacze tych urzadzen, takie noszone w
    kieszeni, nie wiem jak bo to SF ale moze cos wymysla przeciwnicy...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 24. Data: 2014-01-20 20:10:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Jan 2014 19:28:39 +0100, mr misio napisał(a):

    > tablet z andriodem lwezy w szufladzie od pol roku, nie potrafie znalezc
    > dla niego zadnego praktycznego zastosowania

    I w tym problem.
    Rozsądni ludzie kupują sprzęt do zastosowania. Nierozsądni kupują bo inni
    kupili albo bo jest promocja i później szukają co z tym zrobić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2014-01-20 20:14:05
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-20 19:28, mr misio wrote:

    > mnie sie odbija po przesiadce na androida
    >
    > tablet z andriodem lwezy w szufladzie od pol roku, nie potrafie znalezc
    > dla niego zadnego praktycznego zastosowania
    >
    > smartfon z androidem, po odinstalowaniu jakichs badziewi i
    > doinstalowaniu jakichs innych wreszcie udalo sie zmusic do w miare
    > wygodnej pracy jako telefon
    >
    > android to przeklenstwo, i pozeracz czasu, w moim przypadku nie ma dla
    > mnie zadnej wartosci dodanej. marnuje tylko moj czas poswiecony na
    > zrobinie podstawowych czynnosci.

    to po co go uzywasz?
    nie wszyscy musza miec 'androida' - masz jeszcze inne wybory

  • 26. Data: 2014-01-20 20:17:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Jan 2014 18:31:08 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > producenci w swoich nakladkach wykonuja kawal porzadnej roboty
    > rozszerzajac golego Androida o potrzebne funkcje.

    Z tą "porządnej" to bym polemizował.
    Ludzie mieli już wystarczająco dużo problemów z Kiesem i HTC Sync

    I pomyśleć ile to się ludzie napluli na MS ActiveSync. A to było wręcz
    wzorcowe rozwiązanie. Maleńki (na dzisiejsze standardy) programik, który
    robił dokładnie wszystko co było trzeba. Za to nie robił scen.

    I to jest kolejny, kliniczny przykład ajfonizacji rynku. Kościół
    kupertyński wypuszcza jakieś gówno na rynek, więc cała konkurencja porzuca
    wszystko co ma, często ubijając bardzo rozsądne produkty, wypuszczając
    gówno do kwadratu. I później się w tej gównianości ścigają między sobą.

    Tymczasem Dżobs z Timkukiem raczej zmniejszają (niewiele, bo niewiele, ale
    zawsze) gównianość. iTunes jest wielką i wkurząjącą kobyłą, ale swoje
    funkcje realizuje bez pudła. Można dowolnie sobie wyklikać co i jak się ma
    synchronizować - po usb, po wifi, przez kupertyńskie biuro i NSA - każdemu
    wedle woli. Do tego ładnie pozwala uporządkować muzykę, poprawić tagi,
    dodać okładki. I chyba jest sporo mniejsze od Kiesa. O tym Nokiowym
    badziewiu nawet nie wspominajac.
    To jest wszystko chore.
    Ale cholera jedzmy gówna, miliony klientów nie mogą się mylić!!!

  • 27. Data: 2014-01-20 20:18:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Jan 2014 19:30:14 +0100, mr misio napisał(a):

    > czekam na telefony z Firefox OS z jakims service packiem.
    >
    > robi sie ciekawie
    >
    > lub czekam na cos z Ubuntu. Ale mam nadzieje, ze dadza roota bez
    > kombinowania.

    Wykup sobie jakieś dobre ubezpieczenie zdrowotne, bo nie wiadomo czy się
    doczekasz...

  • 28. Data: 2014-01-20 20:26:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości

    >to po co go uzywasz?
    >nie wszyscy musza miec 'androida' - masz jeszcze inne wybory

    Jakby coraz mniej. No bo co - zywcem pogrzebany symbian ?
    Kafelkowy windows ? Czy czas sie z Apple przeprosic ?

    J.

  • 29. Data: 2014-01-20 20:27:34
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > I w tym problem.
    > Rozsądni ludzie kupują sprzęt do zastosowania. Nierozsądni kupują bo inni
    > kupili albo bo jest promocja i później szukają co z tym zrobić.

    Akurat kupilem, zeby zrobic jedna rzecz w ramach projektu. Dzieki temu
    zwrocil sie po trzykroc.

    Ale teraz nie wiem co z nim zrobic.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 30. Data: 2014-01-20 20:27:49