  • 31. Data: 2010-06-07 19:27:43
    Temat: Re: Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:hujfia$1tj$13@inews.gazeta.pl...
    > Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 20:52:10 +0200, osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > a to dalej lakierujesz jak w tej bajce?

    Tak, takie kutasy jak Twoje. Na biało.

    --
    Grzybol

  • 32. Data: 2010-06-07 19:48:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 21:27:43 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Tak, takie kutasy jak Twoje. Na bia?o.

    ni huja cieniasie dawaj alej z dowodami :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 33. Data: 2010-06-07 19:56:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > ni huja cieniasie dawaj alej z dowodami :)

    Możesz trollować gdzie indziej? Wyłazisz ludziom z KF-a :-)

    --
    Grzybol

  • 34. Data: 2010-06-07 20:18:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 21:56:51 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Mo?esz trollowaae gdzie indziej? Wy?azisz ludziom z KF-a :-)

    czyli nie odpowiesz trollu :)
    A u kogo oprócz Ciebie jestem w KFie? pokaż :)

  • 35. Data: 2010-06-07 20:34:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > czyli nie odpowiesz trollu :)
    > A u kogo oprócz Ciebie jestem w KFie? pokaż :)

    Wiesz co Cie boli Misiu? Że nie umiesz przyjebać, jesteś nijaki, masz słaby
    łeb do wymyślania ciętej riposty. Daruj sobie, nigdy się nie nauczysz. A
    wiesz dlaczego? Prawdopodobnie jesteś pedałem... :-)

    --
    Grzybol

  • 36. Data: 2010-06-08 06:42:48
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > 3cyfrowa, oznaczona trzema cyferkami, zwykle droga wojewódzka (chyba),
    > taka z jedną jeznią, przez łąki, pola, itd.
    Ok, myslalem, ze chodzi Ci o droge z ograniczeniem predkosci powyzej 100.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 37. Data: 2010-06-08 06:43:43
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 21:56:51 +0200, osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:

    > czyli nie odpowiesz trollu :)
    > A u kogo oprócz Ciebie jestem w KFie? pokaż :)
    A moglbys go nie wyciagac z kibla?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 38. Data: 2010-06-08 07:50:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 22:34:56 +0200, osobnik zwany Grzybol

    oj ale się wysiliłeś

  • 39. Data: 2010-06-08 09:40:44
    Temat: Re: Niby ma byae lepiej, czyli w?a?ciwie jak? Uwaga blog
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    kakmar napisał(a):
    > OK, przyjąłem do wiadomości, ale co dalej, nie wyprzedzać?

    Wyprzedzac. Tam gdzie dasz rade ze sporym zapasem bezpieczenstwa. I
    niekoniecznie wszystkich na raz.

    > A co jak
    > dojedzie nerwowy z tyłu?

    zjedz na prawo i niech spierdala se dalej

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead