  • 21. Data: 2012-07-10 20:53:53
    Temat: Re: Nie działa HDD na kablu USB 5m
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-07-10 15:06, Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2012-07-10 13:46, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To znaczy jedynie, że nie są tak dobre jak inne :)

    To jakby na podstawie generatora liczb losowych oraz urządzen, które
    biorą więcej prądu, niż przewiduje specyfikacja określać co jest dobre a
    co nie.

  • 22. Data: 2012-07-11 08:13:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-10 15:29, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Miałem 2 x Verbatima, parę WD, Seagate i na razie najlepiej działa
    > Samsung ..

    Ja Seagate i dwie obudowy no name z dyskami WD i Seagate :)
    Miałem tez dyski samsunga "luzem" jeden 160 GB mam nadal i są spoko,
    jednak już te w obudowach samsunga są do d...
    Pisze o takim:
    http://img2.cokupicstatic.pl/c_big12469775.jpg

    > ps. Miałem też WD TV oraz WD TV Live ... obecnie LG BD660.

    To gusta mamy podobne - LG BD560 teraz - bardzo sobie chwalę :)
    WD praktycznie już nie używam.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 23. Data: 2012-07-11 08:18:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-10 20:53, *Rafal Lukawski* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > To jakby na podstawie generatora liczb losowych oraz urządzen, które
    > biorą więcej prądu, niż przewiduje specyfikacja określać co jest dobre a
    > co nie.

    Masz absolutna rację, jednak to co znalazłem w necie na temat takich
    dysków (bo oczywiście szukałem rozwiązania moich problemów), plus inne
    "przygody" z wyrobami samsungia upoważniają mnie do wyrażania swojej
    opinii na temat tej firemki.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2012-07-11 08:54:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert napisa?(a):

    > Nie działa mi HDD USB na kablu USB o długości 5m. Natomiast działa na
    > nim bez problemu kierownica, więc chyba nie jest uszkodzony. Czy to
    > normalne? HDD USB natomiast działa bez problemu na Hub'ie USB 1m.

    Użyj grubszego kabla, najlepiej takiego z podwójnym połączeniem do
    komputera ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 25. Data: 2012-07-11 13:57:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Użyj grubszego kabla, najlepiej takiego
    > z podwójnym połączeniem do komputera ;)

    Nie grubszego, ale miedzianego. :) Nierzadko te druty
    są z aluminium lub jakiegoś duraluminium. Nawet lutować
    zwykłą ,,cyną'' (lutowiem ołowiano-cynowym) nie można.
    U mnie (a mam masę takich drutów) zasada:

    im grubszy i krótszy -- tym lepszy

    raczej nie jest słuszna. Druty długie i cienkie
    mogą być znacznie lepsze niż krótkie lub grube.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'