eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie działa jeden kanał Amatora 2 Stereo - zmierzyłem napięcia › Re: Nie działa jeden kanał Amatora 2 Stereo - zmierzyłem napięcia
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nie działa jeden kanał Amatora 2 Stereo - zmierzyłem napięcia
    Date: Wed, 03 Mar 2010 12:51:52 +0100

    Teraz już wiem więcej. Wykonałem porosty test za pomocą prostego
    wzmacniacza na LM386L złożonego prowizorycznie na płytce stykowej.
    Podłączałem go kolejno przez kondensator 1uF do róznych punktów toru
    audio - raz na prawym, a raz na lewym kanale. Poziom sygnału "na słuch"
    jest taki sam aż do wejść GML-026. Tak więc problem nie leży ani w
    tranzystorach, ani w UL1321, ani w żadnym elemencie pasywnym po drodze.

    Dopiero poziom sygnału na wyjściach końcówek różni się, i to znacznie.
    Ta sprawna jak nietrudno się domyślić "gra" tak głośno, że musiałem
    skręcić na maksimum potencjometr na wejściu LM386 celem uniknięcia
    przesterowania (choć radio i tak było dość mocno ściszone). Druga
    końcówka daje na wyjściu słabiuteńki sygnał.

    Tak więc problem leży gdzieś tam. Co teraz powinienem zrobić? Jakieś
    sugestie? Istnieje procedura dalszego śledzenia uszkodzonego elementu
    czy może powinienem od razu wylutować, zmierzyć i wymienić wszystkie
    elektrolity?