  • Data: 2012-07-29 21:13:17
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: kapec <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie to zawsze zastanawia, co ludzi tam ciagnie...
    Wczoraj wracalem z Rumunii, znaczy konkretnie pauze zrobilem sobie u
    kolegi na slasku i kolo poludnia wystartowalem w kierunku domu, czyli
    pomorze. Stara jedynka o tej porze to w zasadzie nie konczaca sie
    kolumna samochodow jadacych z nad morza. Torun-Wloclawek to jeden
    megakorek. Na cb mowili, ze z wladka do rumii 4-5 godzin. Co ludzi tam
    ciagnie? Tlok? Ujowa obsluga? Korki? Pojecia nie mam.
    Sam do Wladka mam 160km, kiedys namietnie plywalem na desce
    windsurfingowej, dosc czesto na polwyspie czy w Karwii. W okresie
    wakacyjnym koniami by mnie tam nikt nie zaciagnal.