  • 1. Data: 2012-07-29 14:33:08
    Temat: Nie jedź na Hel!
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie.

    Co roku jeżdżę do jednego z nadbałtyckich kurortów. Coś mnie podkusiło (nawet wiem
    co) aby pojechać w tym roku na Hel.
    Takiego koszmaru z wydostaniem się stąd nie przeżyłem nigdzie indziej.
    Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
    Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?
    No i wyjechać się nie da.
    Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.
    Pozdrawiam.

    Sebastian

  • 2. Data: 2012-07-29 15:54:13
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 12:33:08 +0000 (UTC),
> [...]
    > Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
    > Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?

    A miejscowi to w jaki sposob wplywaja na te sytuacje ?

    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.

    No ba, jakby to samo nie powtarzalo sie od lat. Kto rano wstaje, ten nie ma
    problemow :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-07-29 16:03:11
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-07-29 15:54, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 29 Jul 2012 12:33:08 +0000 (UTC),

    > A miejscowi to w jaki sposob wplywaja na te sytuacje ?
    Zaokrąglają ceny do pełnych 10zł - aby nie męczyć się z drobnymi...
    Rybki w barach jak zwykle są z ołowiu - tycia rybeczka waży 0,5kg

    > No ba, jakby to samo nie powtarzalo sie od lat. Kto rano wstaje, ten nie ma
    > problemow :-)

    Wszyscy uczą się na błędach - a tylko niektórzy na cudzych.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 4. Data: 2012-07-29 16:35:44
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin

> [...]
    > chyba nie rozumieją z czego żyją? No i wyjechać się nie da. Jedzcie do
    > Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.

    Fakt, też nie lubię górali.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-07-29 16:36:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.

    next time jedz do Gdańska/Sopotu. Zaparkuj auto i idz na trmwaj wodny. Płyń
    na Hel, spędz tam tyle czasu ile chcesz, a później tym samym tramwajem wróć
    do samochodu.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 6. Data: 2012-07-29 16:36:43
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin J.F.

    > A miejscowi to w jaki sposob wplywaja na te sytuacje ?

    Jak to w górach -- jeżdżą wszędzie saniami i skuterami śnieżnymi, ciężko
    się przedrzeć autem w tym tłoku.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2012-07-29 16:38:19
    Temat: Re: Nie jedOE na Hel!
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > next time jedz do Gdańska/Sopotu. Zaparkuj auto i idz na trmwaj wodny.

    Dokładnie, ja też lubię podróżować trmwajem wodnym, next time też nim
    podylam z Gdańska/Sopotu.

    > Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

    Jestem zainteresowany, ale powiedz, czy komplet śmieci w cenie?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-07-29 17:50:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.07.2012 14:33, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    jak ja pierwszy raz wjeżdżałem na Hel autem, to dowody osobiste
    sprawdzali. wtedy tłoku nie było :)
    Nad naszym morzem, dalej są plaże które sporadycznie widza turystów.
    Tyle że nie w obszarze wymienionych kurortów. Ale kto by tam jeździł,
    drogi niema, budy z piwem i frytkami też.....

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-07-29 18:34:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > Nad naszym morzem, dalej są plaże które sporadycznie widza turystów. Tyle
    > że nie w obszarze wymienionych kurortów. Ale kto by tam jeździł, drogi

    Gdzie te plaże ?

    I jak dojechać ?

  • 10. Data: 2012-07-29 20:04:43
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-29 18:34, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > Gdzie te plaże ?
    >

    > I jak dojechać ?

    "drogi niema..."