  • Data: 2012-07-30 06:40:04
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: btn <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-29 14:33, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Co roku jeżdżę do jednego z nadbałtyckich kurortów. Coś mnie podkusiło (nawet wiem
    co) aby pojechać w tym roku na Hel.
    > Takiego koszmaru z wydostaniem się stąd nie przeżyłem nigdzie indziej.
    > Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
    > Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?
    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian

    Każdy dupek musi swoim uber alles samochodem nowym/starym podjechać pod
    sam pensjonacik/ville/kamping. Droga szeroka nie jest, półwysep także ma
    ograniczoną "pojemność" więc w sezonie dojazd autem jest męczący.
    Ale wystarczy choć trochę pomyśleć, przejechać się pociągiem lub
    tramwajem wodnym i od razu mniej stresów na głowie. No ale nie, trzeba
    się pchać samochodem (a potem płakać, że paliwo nadal drogie).