    From: kapec <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie jedź na Hel!
    Date: Tue, 31 Jul 2012 07:08:57 -0700 (PDT)

    Swojego czasu jezdzilem na hel dosc czesto poplywac na desce. Z czasem
    dalem sobie spokoj. Ruch z roku na rok coraz wiekszy, z roku na rok
    coraz drozej. W jakiestam swieto, bodaj 15 sierpnia albo boze cialo od
    chalup do wladka stalem w korku 3 godz, pozniej przed rumia nastepna
    godzine. Z rumii do obwodnicy trojmiejskiej nastepna godzina. Nie
    jezdze tam wiecej w sezonie bo to strata czasow i nerwow, choc samo
    poruszanie sie po tym terenie mam juz w miare opanowane i wiem jak
    mozna do wladka dojechac nie stojac w megakorkach. W zeszlym roku
    jechalem do kumpla do domku w miejscowosci oslonino. Jechalem w piatek
    pod wieczor, korek stal juz 3km przed koncem obwodnicy, pozniej cala
    dwupasmowka do redy i dalej do wladka co kawalek zatwardzenie. W
    sobote po poludniu droga ta wygladala dalej tak samo. Ta lawina aut
    jechala 24 godziny.