    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie jedz na Hel!
    Date: Tue, 31 Jul 2012 22:06:34 +0200

    W dniu 29.07.2012 22:46, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:s57b18p7e56mvg0uh2jf2mfmi5sfk5ji0c@4ax.
    com...

    >>> morzu (nie mierzeja i nie hel) no i zeby bylo blisko wody tj nie 20 min

    > Jakby to było z klimą, kuchnią, łazienką, tv i kilkoma pokojami to ceny
    > byłyby jak w Chorwacji....
    > Tyle że jeszcze trzeba trafić na 7/7 dni pogody i morze o temperaturze
    > 25 stopni i więcej.....
    > Do zrobienia?
    ja płaciłem 85 za trzy osoby. klimy niema, bo nie trzeba. łazienka jest
    jedna na pokój. kuchnia niby jest wspólna, ale raz tylko wodę gotowałem.
    jakoś mi się nie widzi gotowanie obiadów (asystowanie) samodzielne na
    urlopie. Problem jest jeden; dla niektórych nie do pokonania. 4km od
    morza, 7km od bezludnej plaży.

    Pytaliście po co tłumy ciągną nad morze. a po co ciągną do
    supermarketów? JA bym nawet chleb kupował przez internet, a są tacy,
    którzy zamiast do kościoła lezą co niedziele do marketu. Zamiast robić
    zakupy relaksują się z napojem i słomką w gwarnym pasażu.

    Nad naszym morzem jest 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę uliczny
    "odpust" stragany, przekupki... Samochodem nie da się przejechać. Żeby
    sobie uprościć życie, straż wiejska wnioskuje o postawienie znaku strefa
    zamieszkania. Tak więc parkować nie wolno, (tylko na parkingach) rowery
    bez hamulców i oświetlenia, mają pierwszeństwo, piesi.. to już lepiej
    nie wspominać.

    Podoba Wam się pomysł mieszkania przez 2 tygodnie w ciszy? Wsłuchiwanie
    się w szum wiatru, krople deszczu? Spacerowanie parę km dziennie, na
    plażę? Do sklepiku? To się wszystko da zrobić, tanio, nad naszym
    Bałtykiem. Gdzie? Po zastanowieniu, wolę nie pisać gdzie ja bywam, ale
    wystarczy że dojedziecie do jakiegokolwiek kurortu, przy którym na mapie
    widać drogę na wschód i zachód. Kilka, kilkanaście kilometrów w
    którąkolwiek stronę, gdzie na mapie niema dużych miejscowości, najwyżej
    wioski zabite dechami. Tam znajdziecie chwilę odpoczynku. Pytanie ilu z
    Was tego sobie życzy.

    ToMasz