    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Nie kopa? le??cego ??
    Date: Thu, 11 Jan 2007 22:45:19 +0000 (UTC)

    Mario <o...@o...pl> wrote:
    > Kto? tu we wcze?niejszych w?tkach napisa? abym nie kopa? le??cego......
    > Nie mam zamiaru go kopa?, nie mam nawet si? wymawia? nazwy tej
    > wspania?ej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a mo?e nie
    > tylko) to ju? normalnie tragedia.

    Pociesze Cie, jesli to pocieszenie, ze Futuro (juz Netia) ostatnio
    tez ma czeste awarie, a do tego nie da sie dodzwonic do technikow
    jak kiedys, tylko infolinia, pani pyta czy restartowalem modem (grrr!),
    nikt nie oddzwania, itd. Jesli nie zrobia jakiegos dzialu, ktory bedzie
    sie klientami symetrycznymi lepiej opiekowal, to trzeba bedzie sie wyniesc.

    a.