  • 1. Data: 2013-08-28 22:49:35
    Temat: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jakiś komisach.
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Mogą sie tarfić takie, które kazali ludziom złomować, bo naprawa (albo
    przepchanie) jednej głowicy kosztuje 400 zł. Przed końcem trzyletniej
    gwarancji.
    Brzydzę się już tą firmą.

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-08-28 23:09:32
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro

    ...ani żadnej rzeczy, która jego jest...

    Amen.

    > Mogą sie tarfić takie, które kazali ludziom złomować,

    Niemożliwe? Na tym wytwornym bazarze zacni sprzedawcy handlują zwykłym
    złomem? No jestem w szoku ;->
    Czyżbyś chciała opchnąć tę swoją, co przestała drukować w jednym z kolorów,
    i lojalnie uprzedzasz o tym szacowną grupę, czy może wręcz przeciwnie - w
    akcie desperacji chciałaś nabyć używaną, co w przypadku plujek jest dość
    słabym pomysłem?

    > Brzydzę się już tą firmą.

    Ale którą? Brother czy (za przeproszeniem) Allegro?

    JoteR

  • 3. Data: 2013-08-29 02:07:15
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    "animka" napisała:

> [...]

    > Mogą sie tarfić takie, które kazali ludziom złomować,

    >Niemożliwe? Na tym wytwornym bazarze zacni sprzedawcy handlują zwykłym

    Jakbyś wiedział jakim złomem handlują zacne, z pozoru, hurtownie komputerowe
    to byłbyś w jeszcze większym szoku ;->

  • 4. Data: 2013-08-29 07:27:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:
    > Mogą sie tarfić takie, które kazali ludziom złomować, bo naprawa (albo
    > przepchanie) jednej głowicy kosztuje 400 zł. Przed końcem trzyletniej
    > gwarancji.
    > Brzydzę się już tą firmą.

    ale innych firm można kupować bez problemu?

  • 5. Data: 2013-08-30 00:14:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-28 23:09, JoteR pisze:

> [...]
    > akcie desperacji chciałaś nabyć używaną, co w przypadku plujek jest dość

    Wszystko wykrakałeś już wcześniej. 3 latka gwarancji się zbliżają czy
    jest 3 latka to drukarka się nadaje już tylko jako złom w serwisie,
    nawet jak nie drukuje tylko 1 koloru.

    > Ale którą? Brother czy (za przeproszeniem) Allegro?

    Brother i serwisami tej firmy.
    Na Allegro kupuję i właśnie sobie dokupilam coś do tabletu.
    Nie chcę już więcej pisać na ten temat, przecież tu na grupie siedzą ci
    szanowni serwisanci drukarkowi, którzy często polecają/naganiają na
    zakup tych drukarek.

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-08-30 00:19:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-29 07:27, Marek Dyjor pisze:

    > ale innych firm można kupować bez problemu?

    A skąd ja mogę wiedzieć w której akurat firmie, sklepie, serwisie
    pracują godnie ludzie?
    Takich to chyba na palcach można policzyć.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-09-02 17:02:48
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-08-30 00:19, animka pisze:
    > A skąd ja mogę wiedzieć w której akurat firmie, sklepie, serwisie
    > pracują godnie ludzie?
    > Takich to chyba na palcach można policzyć.
    A bo Animka kupilas drukarke na wyglad bo mala zgrabna.....a ja sie juz
    dawno przekonalem ze lepiej kupic uzywana profesjonalna drukarke
    poleassingowa po przegladzie bo taka posluzy lata a nie drukarke gdzie 2
    komplety tuszy kosztuja wiecej niz drukarka....juz ci kiedys sugerowalem
    to mi sciupalas...wiec jakos mi cie nie zal :))

    Krzysiek

  • 8. Data: 2013-09-02 17:17:35
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Tasiorsa" napisał:

    > lepiej kupic uzywana profesjonalna drukarke poleassingowa po przegladzie

    Używaną plujkę? Średni pomysł.

    > bo taka posluzy lata

    Chyba lato. Jedno, jak kupi w maju ;->

    > a nie drukarke gdzie 2 komplety tuszy kosztuja wiecej niz drukarka....

    Akurat Brother ma chyba najtańsze tusze (oczywiście mowa o w miarę firmowych
    zamiennikach), tak więc musiałaby się chyba kąpać w tych tuszach, żeby koszt
    ich zakupu dorównał cenie drukarki, a raczej urządzenia wielofunkcyjnego, bo
    o tym mowa.

    JoteR

  • 9. Data: 2013-09-02 19:42:14
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-09-02 17:17, JoteR pisze:
    > Używaną plujkę? Średni pomysł.
    A kto powiedzial ze plujke? Kupic uzywany kolorowy laser i tyle. A
    skaner kupic osobno i po sprawie :)

    Krzysiek

  • 10. Data: 2013-09-02 19:47:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-02 17:02, Tasiorsa pisze:
    > A bo Animka kupilas drukarke na wyglad bo mala zgrabna.....

    Przecież Brother to brzydka i duża kobyła.

> [...]
    > komplety tuszy kosztuja wiecej niz drukarka....juz ci kiedys sugerowalem
    > to mi sciupalas...wiec jakos mi cie nie zal :))

    Kurcze, myślałam, że jesteś dziewczyną (patrząć na nicka).
    Przedyem miałam przez pare ładnych lat drukarke Lexmark 1020. Zgrabna.
    malutka, ceny tuszów w/g kursów dolara. Drogie jak ciort. Na początku
    kupowałam, po jakimś czasie sama napełniałam czarnym atamentem dopóki
    głowica (w kadridżu) się nie zajechała. Kolorowe kupowałam na giełdzie
    za Stodołą. Niedrogie i kolor ok.
    Niestrty, jak mialam już Win7 to do tej drukarki nie było już
    sterowników i nie zapowiadało się, żeby były.Z wielkim smutkiem musiałam
    ją sprzedać za grosiczki na Allegro. Przyjechał po drukarkę studencik i
    był zadowolony. Prawie nowy skaner Canon też za grosze sprzedać musiałam
    (żeby nie zajmował miejsca)- jak kupiłam tę nieszczęsną Brother.

    --
    animka