  • Data: 2011-08-01 10:26:54
    Temat: Re: Nie lubimy darmowego netu?
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-01 01:08, Przemysław Gubernat pisze:
> [...]
    6.doc

    > Pytanie czy ten "kanał" jest zdefiniowany (nie czytałem SIWZA), najlepiej kanał
    > 2Mbit na całą sieć darmową i gotowe ;)

    Jest zdefiniowany w umowie z WWPE, choc jezykiem "piszacych projekt".
    Tak wiec sa tam definicje "kanalow", "sygnalow internet", itp
    "kwiatkow". Ale to bylo pewne - jak ktos nie majacy zielonego pojecia
    bierze sie za taka robote to jest jak jest. To tak jakbysmy my ISP
    zajeli sie szydelkowaniem. Moze i nam cos wyjdzie, ale do zawodowcow
    duuuuzo nam brakuje.

    Z ciekawszych zapisow "Prawa Telekomunikacyjnego" to sa zakazy:
    - "Używania zestawów komputerowych pod wpływem alkoholu" - po piffku z
    dala od komputera;
    - "Wywożenia zestawów komputerowych poza teren gminy Pisz" - zeby
    przejechac do swojego domu (w gminie pisz) musze kawalek jechac po
    terenie innej gminy - mam nadzieje ze przywioza mi komputer, bo inaczej
    bede musial chyba przez lasy z nim isc by nie zlamac tego "przepisu";
    A zlamanie ktoregokolwiek z zapisow skutkuje wykluczeniem z udzialu w
    programie (zwrot wszystkiego co sie dostalo).
    Uff - mam nadzieje ze nie wyklucza mnie z programu bo wymagania po
    czesci spelniam:
    - nie mam umowy z zadnym prowiderem, gdyz internet dostarczam sobie sam
    - nie mam wlasnego komputera, gdyz wszystkie sa firmowe (a w firmie
    tylko pracuje)
    - dochody - hmm z tym moze byc problem, ale sa inne wyjscia awaryjne
    typu opieka nad niepelnosprawnym czy dziecko ze stypendium.
    Mysle ze dam rade zostac beneficjentem programu - moze to da do
    myslenia, ze projekt w teorii skierowany do ludzi "najubozszych" nie
    zawsze takim jest i sluzy tylko do jawnego monopolistycznego
    konkurowania z innymi ISP (legalnie prowadzacymi swoja dzialnosc i
    legalnie odprowadzajacymi podatki do budzetu takiego JST).

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno