    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)
    Date: Mon, 04 Jan 2016 13:10:59 +0100

    On Mon, 4 Jan 2016 02:41:24 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > kontynuować. Ale jakoś slavek mnie sprowokował swoją bucówą. A jak
    > patrzę powtórnie na ten zasilacz to naprawdę aż mam wyrzuty
    sumienie w
    > zastępstwie tego producenta. Nawet jakbym taki zrobił żeby sobie

    Mam dla ciebie trzy dobre rady.

    1. Znajdź sobie dobrego psychoanalityka, bo inaczej poczucie winy za
    cudzą niekompetencję (rzeczywistą lub urojoną) zniszczy ciebie.

    2. Gdy będziesz osobą decyzyjną wstaw w warunki przetargu inspekcję
    jakości wykonania, będziesz mógł "ginekologiczne" sprawdzać czy
    montaż odpowiada temu co według ciebie powinno być.

    3. Odmawiaj używania na tobie elektroniki medycznej bez
    wcześniejszego przedstawienia ci stosownego certyfikatu.

    Proste, łatwe i logiczne.