  • 1. Data: 2015-12-24 01:42:21
    Temat: Nie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Taki zwykły dostawca: http://www.esinomed.de/esinomed/en/web.html

    A w środku... https://www.youtube.com/watch?v=2o8MDCIlOEk

    (+10 pkt za głos)

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2015-12-24 08:52:11
    Temat: Re: Nie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Taki zwykły dostawca: http://www.esinomed.de/esinomed/en/web.html
    >
    > A w środku... https://www.youtube.com/watch?v=2o8MDCIlOEk
    >
    > (+10 pkt za głos)

    Na odległość capi chińską podróbą, lub czyms w tym stylu.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 3. Data: 2015-12-24 09:47:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Dec 2015 00:42:21 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:
    > Taki zwykły dostawca: http://www.esinomed.de/esinomed/en/web.html
    > A w środku... https://www.youtube.com/watch?v=2o8MDCIlOEk

    Było 2 tyg temu, konkluzja taka, że to był prototyp a nie finalne
    urządzenie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-12-24 10:43:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Było 2 tyg temu, konkluzja taka, że to był prototyp a nie finalne
    > urządzenie.

    Hmm... procek z pasywnym chłodzeniem zamknięty w obudowie bez przewiewu,
    procek bez termicznego kontaktu z otoczeniem...
    Płytki, które widać, że chyba lakierem do paznokci były malowane do
    trawienia, izolowanie końcówek "skoczem" w sposób taki, że byle podmuch to
    zwiewa (to i strząsnąć się może). Co w takim razie robiła z tyłu "firmowa"
    nalepka?
    No, ja sobie mogę dla siebie tak sprzęcior zrobić, bo na własny użytek sam
    za to odpowiadam. Ale, jeśli to miała by zrobić firma, bądź co bądź chyba
    poważna, to przepraszam za pardon, wizerunkowo nie wygląda to zbyt
    sympatycznie. Obojętnie, czy była by to Nagra Kudelskiego, Panasonic, polska
    Diora, czy inna Unitra, czy garażowa firemka Kazek & Szwagier Kąpany.

  • 5. Data: 2015-12-24 13:38:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-24 10:43, ACMM-033 wrote:
    > to zwiewa (to i strząsnąć się może). Co w takim razie robiła z tyłu
    > "firmowa" nalepka?

    To prototyp, ale jak w każdej firmie i prototypy trzeba numerować.

> [...]
    > sam za to odpowiadam. Ale, jeśli to miała by zrobić firma, bądź co bądź
    > chyba poważna, to przepraszam za pardon, wizerunkowo nie wygląda to zbyt

    Z tego co pamiętam była w magazynie firmy a nie zewana ze ściany w szpitalu.

  • 6. Data: 2015-12-24 14:46:24
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > To prototyp, ale jak w każdej firmie i prototypy trzeba numerować.

    Toteż OK, ale niech będzie stosownie oznaczone, że prototyp, wołami, żeby w
    oczy kłuło. Bo połaczenie nalepki firmowej i takiego "ładu" w srodku hmm,
    kto to k... robił? Czy ktoś sobie obudowę skądś wziął i zrobił po swojemu,
    czy jednak firma to sporządziła? Taka wątpliwość dla osoby z zewnątrz... No,
    obsadka diody swiecącej, to aż taka droga, że glutem to trzeba przysmarkać?
    Już sobie wyobrażam, jak wyglądały by np. samochody prototypowe, tak
    robione...? Silnik pewnie na Distal, czy Epidian, skrzynia biegów na
    Poxipol, reflektory cyknięte na tinol, itd... No - i radiator chłodzenia nie
    mający szans odprowadzić ciepła... Może ja mam w swoim kompie burdel, nie
    urągając temu ostatniemu, ale chłodzenie traktuję poważnie. Już w
    samochodzie miałem zatarty silnik, przez złe chłodzenie, prawie 250 km od
    domu.

    > Z tego co pamiętam była w magazynie firmy a nie zewana ze ściany w
    > szpitalu.

    Niech sobie nawet będzie w szpitalu, ale jako "towarzysz" urządzenia
    nie-prototypowego i chyba nawet tak bym wolał, na miejscu by było testowanie
    w ruchu, a zabezpieczone było by to sprzętem sprawnym, dostatecznie
    sprawdzonym.
    Ja tu może występuję jako advocatus diaboli, chcę jednak mieć pewność, że
    nie dało się inaczej.

  • 7. Data: 2015-12-24 14:58:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-24 14:46, ACMM-033 wrote:
    > Toteż OK, ale niech będzie stosownie oznaczone, że prototyp, wołami,
    > żeby w oczy kłuło.

    Ide o zakład że byl prezentowany jakimś tumanistom od pieniędzy. Na co
    miałby byc w środku ładnie zrobiony? Miał pokazać o co chodzi i tyle.
    Nalepka też dodaje do decyzyjności.

    > zrobił po swojemu, czy jednak firma to sporządziła? Taka wątpliwość dla
    > osoby z zewnątrz...

    Ide o zakład że osoby z zewnatrz to ignoranci techniczni nie mający
    pojęcia czy to coś jest produktem finalnym czy prototypem. Dla nich te
    straszne płytki robuione ręcznie wyglądają tak samo jak każy inny kłebek
    drutu.

    > Już sobie wyobrażam, jak wyglądały by np. samochody prototypowe, tak
    > robione...?

    Robiono je np. z drewna ręcznie strugając. Prototypy.

    > Poxipol, reflektory cyknięte na tinol, itd... No - i radiator chłodzenia
    > nie mający szans odprowadzić ciepła...

    Być może zadaniem protypu było odpowiedź na pytanie czy sie nadaje
    funkcjonalnie a nie czy jest zrobiony poprawnie. Nie jeden raz robiłem
    układ na pająka tylko po to aby stwierdzić czy ma szansę zadziałać.

    > Już w samochodzie miałem zatarty silnik, przez złe chłodzenie, prawie
    > 250 km od domu.

    Prototyp takiego samochodu nie musi mieć funkcjonalnego silnika.

> [...]
    > nie-prototypowego i chyba nawet tak bym wolał, na miejscu by było
    > testowanie w ruchu, a zabezpieczone było by to sprzętem sprawnym,

    Prototyp ma to do siebie że nie musi spełniać żadnych norm ani być
    bezpieczny.

    > Ja tu może występuję jako advocatus diaboli, chcę jednak mieć pewność,
    > że nie dało się inaczej.

    Może i dało ale nie było ekonomicznego sensu.

  • 8. Data: 2015-12-24 16:36:01
    Od: Mario <M...@...pl>

    > To prototyp, ale jak w każdej firmie i prototypy trzeba numerować.

    Prototyp, ale jak znam życie i tak został sprzedany klientowi za grube
    tysiaczki.

    Której firmy?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2015-12-24 16:40:45
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > funkcjonalnie a nie czy jest zrobiony poprawnie. Nie jeden raz robiłem
    > układ na pająka tylko po to aby stwierdzić czy ma szansę zadziałać.

    Nie jeden raz zaglądałem do modułów sterujących suwnicą, żurawiem czy
    inną maszyną i widziałem płytki robione lakierem do paznokci. Głównie
    produkty niemieckie. W dodatku błędnie zaprojektowane, np transmisja
    UART zrobiona na szynoprzewodzie gdzie szyną masy była szyna N zasilania
    - skacząca o kilkadziesąt wolt w trakcie jazdy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2015-12-24 22:53:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Toteż OK, ale niech będzie stosownie oznaczone, że prototyp, wołami,
    > żeby w oczy kłuło. Bo połaczenie nalepki firmowej i takiego "ładu" w

    Z podwórka GSM prototypy nie mają żadnych szczególnie oczojebnych
    opisów, zazwyczaj napis "prototype" na naklejce IMEI i w przypadku GSM
    IMEI z puli prototypów (zwykle zaczynają się od 00), Niemal wszystkie
    prototypy miały zaklejone loga, oznaczenia modelu. I tyle, reszta
    praktycznie jak normalny finalny produkt.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html