  • Data: 2019-11-05 20:39:10
    Temat: Re: 'Nie zdazę'
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 09:24:41 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale to chyba o jakis roznych kategoriach mowisz - podmiejski nie
    > bedzie konkurencja dla IC, "osobowy" co sie strasznie wlecze ... tez
    > nie, tylko w sumie dla kogo on.

    Podmiejski. Tak wiesz, lodz - wawa. Mozesz jechac ICkiem, pospiesznym i takim zwyklym
    "podmiejskim" tyle ze jezdzacym az do lodzi.

    Inny przyklad:
    Wawa, lodz, koluszki, czwa, lubliniec
    Albo jakims pospiesznym, albo IC albo trzema podmiejskimi.

    I czasy wychodzily podobne. Bo IC jechal (z glowy pisze) 17-22 a podmiejskie jechaly
    15:30-21:30.

    Jak konczysz robote o 15-tej to albo czekasz na jednym dworcu albo na dwu.
    A jada po tych samych torach, za podobne pieniadze.
    Ale jeden mogl byc atrakcyjniejszy niz drugi.

    > Wiec "pospieszny" ... no coz, dziwne by to bylo, gdyby zamiast
    > pojechac IC klient mogl wybrac tanszy i niewiele gorszy :-)

    Tak akurat na trasie wawa-katowice czy dalej do wrocka bylo czeste.
    Albo IC po CMK, albo IC przez cz-we albo pospieszny przez ta sama cz-we.
    A cena pospiesznego to polowa tego co IC.
    A czasem CMK w remoncie wiec jedzie sie niewiele szybciej jak przez cz-we.

    > Fakt, ze rozklad na linii Wroclaw-Warszawa taki troche dziwny teraz..

    O widzisz. Akurat jak jest teraz nie wiem. Ale jak jezdzilem to byly klocki.
    Potem mi wyszlo ze jak auto pali 4,5 ropy na sto to jest taniej autem. i szybciej. I
    wygodniej. I przewidywalniej. I nikt mnie z dworca nie musi odbierac i na wies
    zawozic. I tak dalej...

    > I mowisz, ze to celowe ?
    > Czy po prostu wszystkie srodki w IC, a reszta ... jak bedzie tak
    > bedzie, olac klientow.

    Wg tych co mieli dostep to celowe. Bo dla marszalka taki pociag to tylko wydatki.
    On nie widzi pozytku z polaczenia. On do tego doklada. PKP tez doklada.
    To kto ma pozytek?

    > Ale tak patrze ostatnio .. Wroclaw-Czestochowa, niecale 2h ...
    > samochodem trudno nadazyc...

    ogolnie jak zrobiono linie wawa-koluszki i koluszki cz-wa to fajnie sie zrobilo.
    Ale juz rozkladem to popsuto i autem po gierkowce (szczegolnie po remontach i
    wieczorami) bylo szybciej.

    > Moje ulubione polaczenie - Wroclaw-Szklarska Poreba, 120km w 5h tez
    > juz zniknelo z rozkladu.
    > Punktualnosc w ostatnich latach mocno sie poprawila ... Unia dała ?

    Nie wiem, moze tory ponaprawiali?

    Do szklarskiej to masakryczne tory byly. Podobnie jak cz-wa - lubliniec. tam tez sie
    jechalo jak promem po rzece...

    czwa-lubliniec chyba naprawili. Nie wiem...