  • Data: 2014-02-20 00:33:03
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-19 23:56, Budzik wrote:
    > Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > Jedyne miejsce gdzie ich kurs był kolizyjny to praktycznie sam wjazd na
    > rondo.
    > A cala sytuacja dzieje sie 2 zjazdy dalej.

    No o tym mowie - ze jesli dziadek tam mykal i chcial w tym jedynym
    miejscu przeskoczyc na pas zeby zjechac pozniej (a zgodnie z
    oznakowaniem legalnie tylko w tym miejscu mogl to zrobic) jak anacron to
    znaczy ze anacron wymusil (taka sytuacja to moje domniemanie, bo nie
    widac tego na filmie).
    Oczywiscie dziadek mogl wiele innych rzeczy zrobic - zatrzymac sie i
    mimo wszystko zmienic pas w tym miejscu.

    --
    mk4