  • 1. Data: 2014-02-19 14:26:20
    Temat: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Wczoraj Pan najpierw wszedł na kolizyjny ze mną...

    http://www.youtube.com/watch?v=E5QeD3Pn2dc

    Później jechał tak, że praktycznie notorycznie przekraczał oś jezdni,
    aby na końcu "nie zauważyć" samochodu z naprzeciwka...

    http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM

    Pan miły, ale po szkłach w okularach sądzę, że ze wzrokiem to u niego
    bardzo kiepsko. Być może wielu uzna mnie za zwykłego chuja, ale Policja
    powiadomiona, nagranie dostarczone. Mam nadzieję, że wniosek o badania
    zostanie wystawiony i Pan wyeliminowany z naszych dróg. Moim zdaniem
    lepiej będzie jak spokojnie dożyje kresu swych dni, zamiast podejmować
    ryzyko zginięcia (i zabicia kogoś) na drodze.

    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-02-19 14:46:08
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 14:26:20 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
> [...]
    >
    > lepiej będzie jak spokojnie dożyje kresu swych dni, zamiast podejmować
    >
    > ryzyko zginięcia (i zabicia kogoś) na drodze.

    W sumie masz racje. Ja bym rozwinął temat. Niektórzy starsi nie powinni prowadzić i
    dołożył bym ze swojej strony że tak co drugi młody też nie powinien mieć możliwości
    poruszania się samochodem albo motocyklem po drogach publicznych. Piszesz że
    nagrałeś. I dobrze że powiadomiłeś kogo trzeba. Teraz czekamy aż Ciebie ktoś nagra i
    wyśle gdzie trzeba.

  • 3. Data: 2014-02-19 15:03:26
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    >drogach publicznych. Piszesz że nagrałeś. I dobrze że powiadomiłeś kogo
    >trzeba. Teraz czekamy aż Ciebie ktoś nagra i wyśle gdzie trzeba.

    Ale w czym problem? Przejdzie badania będzie jeździł dalej, o ile na nie
    trafi.

  • 4. Data: 2014-02-19 15:23:49
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-02-19 14:26, Użytkownik - anacron napisał::
> [...]
    > lepiej będzie jak spokojnie dożyje kresu swych dni, zamiast podejmować
    > ryzyko zginięcia (i zabicia kogoś) na drodze.

    Deczko cię chyba poniosło. Zły dzień czy nadmiar kilometrów?

  • 5. Data: 2014-02-19 15:27:38
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 15:03:26 UTC+1 użytkownik BaX napisał:

    > Ale w czym problem? Przejdzie badania będzie jeździł dalej, o ile na nie
    >
    > trafi.

    W niczym. Ludzie coraz częściej zakładają kamerki w samochodach. Obstawiam że na
    jednego starszego kierowcę przypada dwudziestu młodych którzy powinni trafić na
    badania czy mogą mieć Prawo Jazdy i jednocześnie być debilami.

  • 6. Data: 2014-02-19 15:35:34
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 19.02.2014, 14:26, anacron pisze:
> [...]
    > lepiej będzie jak spokojnie dożyje kresu swych dni, zamiast podejmować
    > ryzyko zginięcia (i zabicia kogoś) na drodze.

    Nie wiem albo jak mam coś ze wzrokiem albo ty.

    To, że ci zajechał drogę na zjeździe nie nie ma wątpliwości choć patrząc
    na tak wymalowane linie sam może miałbym problem w którym momencie zjechać.
    Za to piszesz, że notorycznie przekraczał oś jezdni - ja tego na filmie
    nie widzę, owszem dwa razy zbliżył się do lini ale chyba nawet na nią
    nie najechał. Przy czy drugi raz dość rozsądnie bo na poboczu stał tir i
    ktoś mógł nagle z niego wysiąść. Nie widział samochodu z naprzeciwka
    przed wyprzedzaniem tego też nie zauważyłem by ten z naprzeciwka musiał
    ostro hamować. Może jechał zbyt szybko, na filmie tego nie widać.
    Za to ty zrobiłeś coś bardzo niebezpiecznego zaraz po wyprzedzeniu ostro
    wyhamowałeś. Pokazałeś filmik na policji, dostałeś już mandat.
    A w ogóle dla takiej pierdoły chciało ci się gościa ścigać...

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 7. Data: 2014-02-19 15:59:05
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-02-19 15:35, Użytkownik - Ariusz napisał::

> [...]
    > wyhamowałeś. Pokazałeś filmik na policji, dostałeś już mandat.
    > A w ogóle dla takiej pierdoły chciało ci się gościa ścigać...

    Mam takie samo wrażenie. Ponadto - czepianie się goscia i zarzucanie mu
    słabego wzroku... A co w takim razie zrobić z szalonymi
    przedstawicielami handlowymi, którzy chyba z tytułu wykonywanego zawodu
    są zobowiązani do testów zdrowotnych? Oni dobrze widzą i chyba są
    świadomi tego co robią, a mimo to potrafią wyjechać "na czoło" zza
    szczytu, za nic mając nie tylko ciągłe linie, ale i widoczność z
    przeciwka. Przy nich ten emeryt to przedszkolak i ciepłe kluchy.

  • 8. Data: 2014-02-19 16:01:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Feb 2014 15:35:34 +0100, Ariusz

    > To, że ci zajechał drogę na zjeździe nie nie ma wątpliwości choć patrząc
    > na tak wymalowane linie sam może miałbym problem w którym momencie zjechać.

    Nie wiesz co oznacza strzałka prosto-lewo i strzałka w prawo przed
    skrzyżowaniem i że jak się jedzie z pasa oznaczonego strzałkami prosto-lewo
    to się nie skręca na skrzyżowaniu w prawo z tego pasa?

    > Za to ty zrobiłeś coś bardzo niebezpiecznego zaraz po wyprzedzeniu
    > ostro wyhamowałeś. Pokazałeś filmik na policji, dostałeś już mandat.
    > A w ogóle dla takiej pierdoły chciało ci się gościa ścigać...

    Tu się zgadzam.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2014-02-19 16:08:18
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Gbym miał wszytkie nagrania z tego typu incydentami pubkować w internecie
    to zabrakłoby miejsca.

    Natomiast na drugim filmiku wcielam się w postać debila, który po
    wyprzedzeniu hamuje.
    Chyba, że to obraz z policyjnego radiowozu podejmującego interwencję.

    --
    [NIE Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2014-02-19 16:56:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-19, anacron <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > lepiej będzie jak spokojnie dożyje kresu swych dni, zamiast podejmować
    > ryzyko zginięcia (i zabicia kogoś) na drodze.

    Widze, ze twoje calkiem nieszkodliwe gwiazdorzenie na usenecie przenioslo
    sie na droge gdzie juz jest realnym zagrozeniem.

    PS. Plakal i blagal o litosc?

    --
    Artur
    ZZR 1200