    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Date: Thu, 20 Feb 2014 22:22:30 +0000 (UTC)

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Szczególnie w ten sposób - cóż, bycie fanem anacrona w ciemno do
    > czegoś zobowiązuje :P

    Na razie słysze cały czas narzekanie na sposób (ale bez konkretów poza
    heblem w podłogę ktorego ewidentnie nie było) ale konstruktywnie innych
    propozycji nie ma.

    > Tak, jesteś inny - anacron chciał straszyć szelkami z giwerą :)

    Tak, to było smieszne.
    Tak jak pare innych rzeczy na ktore np. zwracałem mu uwage po wywiadzie w
    TV.

    > Fajnego masz idola:>

    To ty tak czesto prostestujesz, zeby ci nic do ust nie wkładać?

    > BTW - jak zwykle pokazujesz, że nie masz bladego pojęcia o tym, co
    > kto miał na myśli, ale spróbujesz wmówić swoja wersję innym.
    > Masti nie chciał nikogo lać, tylko zlać krzywą koherentną łysego
    > debila wymuszającego hamowanie i pojechać dalej, zgłaszając takiego
    > dzwoniąc na policję.

    To pocieszające.

    > Ponieważ nie ma tylu debili w okolicach?

    Ponieważ jest generalnie znieczulica.
    Nie widziałes nigdy eksperymentów, ktore pokazuja, ze ludzie na ulicy
    potrafia nie zareagowac na bardziej ewidentne sytuacje wymagające pomocy?

    > Mistrz ciętej riposty - zgłasza zachowanie naganne na CB :)

    Nie zgłasza, tylko odzywa sie to tego ktory coś takiego robi.
    Widzisz coś dziwnego w porozumiewaniu sie z innymi kierowcami przez CB?

    > Uuuuu, widzę, że i pościgi się niektórym marzą.

    Widzisz to co chcesz widziec.
    Ja mówie ze nie scigam, ty mówisz, ze widzisz sen o pościgu.
    Czyzbyś podswiadomie...?

    > No proszę, ale tak przy okazji, bezpiecznie, zawsze można szybkę
    > zamknąć:P

    Chyba musisz wyjasnic.
    Sugerujesz, ze jak anacron wychodzi to zle bo szeryf a jak ja korzystam z
    sytuacji nie utrudniajacej ruchu to źle bo tchórz?

    > Ciekawe - zawróciłeś i pogoniłeś za nim? Wiesz, jak zwykle to się
    > kupy nie trzyma.

    Zawróciłes?
    Skoro mnie wyprzedzał, to jechalismy w te samą stronę.

    > Później się obudziłeś zlany zimnym potem :D

    Wiesz co Artur... nie ma sensu taka dyskusja.
    Po raz kolejny udowadniasz, ze wiesz wszystko najlepiej i nic innego cie
    nie interesuje poza przekonaniem o wlasnej wszechwiedzy.
    To nie ma sensu.