  • Data: 2005-04-12 15:30:45
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze Marek Dyjor:
    news:d3gctb$e1t$5@news.pse.pl...
> [...]
    [...]
    > a przed czym sie ma bronić....
    >
    > bierze pudełko chustek higienicznych wiesza kartkę na drzwiach
    > "zamknięte z powodu oglądania treści pornograficznych"
    > i przegląda te wszystkie obrazki i filmy aż mu ręka tudzież co innego odpadnie...
    :)

    Chyba "aż wyrzyga śledzionę".
    A co do tematu, to ja widzę tylko jedną opcję: wyrzucić z feedu
    alt.binaries.pictures.* albo wręcz całe alt.binaries.* . Nic innego,
    a w szczególności przeszukiwanie grup, nie ma sensu.

    Saddie
    --
    <@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
    saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,