eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora! › Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    Date: Sun, 4 Nov 2018 15:46:28 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 43
    Message-ID: <prn48k$r7l$1@dont-email.me>
    References: <prkq80$9fj$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 4 Nov 2018 15:46:28 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="d87575844d33de16c17768840b385ce9";
    logging-data="27893";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/EhsVjfhaDbgK4oUn0aD4b"
    User-Agent: NewsTap/5.3.2 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:N9BTxs4QOA88HLoKUsp9aAnA9ko= sha1:0rj9oo1YZAJNjM0kLsX2zYLyfhk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643117
    [ ukryj nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
    >
    >> No i się poddałem - psia jego mać German Engineering - mechanik
    >> lokalny wycenił robotę na 4 i pół godziny, z częściami $880 - no jaja.
    >> Kto to widział aby wymiana alternatora wymagała połowę dniówki??
    >> Odrazam to auto - kupujcie Japończyki: proste i łatwe w naprawie
    >> - jeśli się w ogóle psują, bo z moim nie miałem dużo problemów.
    >>
    > Przyjezdz do Polski.
    > Regeneracja plus wymiana = jakies 300zł. Z faktura.

    Upewnij się, że wycenę zrobili dla wersji silnika V6 2,8litra z automatem,
    alternator 120A i trzeba pół przodu rozebrać aby się do niego dostać. Być
    może w typowym polskim 1.9 TDI jest łatwiej się dostać bo mniejszy silnik
    mniej miejsca pod maską wypełnia.

    > Ale pamietam jak chwaliłes tu amerykanskie ceny wymiany oleju i
    > rozrzadu...
    > No to na czyms musza zarabiac :)

    VW to mniej niż 3% amerykańskiego rynku.
    Cena duża bo po prostu roboty dużo przy wymianie.

    > A to ze auta sa tak projektowane to niestwty prawda - coraz wiecej gówien
    > pod maska, coraz mniej miejsca.
    >
    > Z mojej branzy:
    > - ducato 2.0 2012 - nie ma gdzie reki włozyc pod maska
    > - ducato 2.3 2012 - bez szału ale duzo lepiej
    > - master 2.5 zarówno II jak i III - mozna sie gonic wokół silnika. :)
    >
    > Ja zawsze mowiłem, ze kazdy kto kupuje nowe auto, powinien sprzedawcy
    > kazac na miejscu wymienic zarówke. Najlepiej w garniturze.
    > Jak sie nie da to do widzenia.

    Kupuj takie co mają projektory HID lub LED i nie masz problemu.
    W Acurze 2007 mam fabryczne HIDy i działają od nowości już 170 tyś mil
    przebiegu.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: