  • Data: 2018-02-16 10:51:27
    Temat: Re: Nieporozumienie na S8
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 lutego 2018 07:59:01 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --No chyba nie zrobli tego tak nagle, że nie wyrobił się. Jeśli dwóch gości weźmie
    się za łby na pasach to mogę ich przejechać?

    > oczywiscie ze nie mozesz ale to biegly oceni czy unikniecie wypadku w tym przypadku
    bylo mozliwe czyli trojkat, swiatla awaryjne, pas awaryjny itp

    > Przebieg zdarzeń zdają się też potwierdzać działania prokuratury. Wobec
    białoruskiego kierowcy zastosowano jedynie poręczenie majątkowe, mimo że - zgodnie z
    obowiązującymi przepisami - za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym
    mężczyźnie grozić może do 8 lat pozbawienia wolności. Wszystko wskazuje jednak na to,
    że kierowca ciężarówki nie złamał żadnych przepisów, a mimo rozpaczliwej próby
    ominięcia stojących na jezdni pojazdów, nie udało mu się tego zrobić.

    s to jest droga ekspresowa służąca do szybkiego przmieszczania się
    coś w okolicach 100km/h
    btw
    dziwne że BMW jakiegoś tam nie było