  • 1. Data: 2018-02-15 12:42:09
    Temat: Nieporozumienie na S8
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Coś w tym jest. Ostatnio jakby więcej agresji na drodze.
    Doszedłem już do tego etapu, że jak nie muszę, to wolę postać na
    przystanku i jechać tramwajem, niż jechać samochodem i wysiadać wk-----ny.

    http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie
    -drogi/wiadomosci/news-smiertelne-zniwo-drogowej-agr
    esji,nId,2522284

  • 2. Data: 2018-02-15 13:58:09
    Temat: Re: Nieporozumienie. Świetnie.
    Od: "Kolo" <t...@b...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Ostatnio jakby więcej agresji na drodze.
    >
    > http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie
    -drogi/wiadomosci/news-smiertelne-zniwo-drogowej-agr
    esji,nId,2522284

    Świetnie, dwóch debili mniej. Szkoda tylko samochodów.

    A ten w ciężarówce to też jakiś przygłup, niedowidzący,
    albo śpiący.

    Ja zaczynam zwalnianie/hamowanie duuuuuuużo wcześniej,
    po to żeby zminimalizować ryzyko, że debil wjedzie mi w dudę.

  • 3. Data: 2018-02-15 14:06:07
    Od: p...@g...com

    --Świetnie, dwóch debili mniej. Szkoda tylko samochodów.

    doprawdy ?

    Starszy z mężczyzn osierocił troje dzieci. Najmłodsze z nich - niespełna czteroletnie
    - od roku walczy z ciężką chorobą i wymaga stałej specjalistycznej pomocy medycznej.

  • 4. Data: 2018-02-15 14:17:03
    Temat: Re: Nieporozumienie na S8
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wk-----ny.
    >http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polski
    e-drogi/wiadomosci/news-smiertelne-zniwo-drogowej-ag

    Instant karma.
    "Marsylia, jakie tam chamstwo na drogach ... jakbym nie byl z
    Warszawy, to bym nie dal rady"

    Ja tam nie wiem, przejechalem ostatnio kawal po A4 i A1, i zadnej
    agresji nie zauwazylem.
    Trzeba umiec uzywac pedalu gazu :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-02-15 14:42:34
    Od: p...@g...com

    --Ja tam nie wiem, przejechalem ostatnio kawal po A4 i A1, i zadnej agresji nie
    zauwazylem. Trzeba umiec uzywac pedalu gazu :-)

    W Polsce nie ma mechanizmu MPU ktory ogranicza liczbe pacjentow na drogach, efekt
    jest latwy do przewidzenia:

    https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/nazywaja
    -go-idiotentest-bardzo-trudno-go-zdac-i-bez-tysiaca-
    euro-ani-rusz

    z drugiej strony na YT nie byloby co ogladac

  • 6. Data: 2018-02-15 16:06:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/nazywaj
    a-go-idiotentest-bardzo-trudno-go-zdac-i-bez-tysiaca

    Kiedy w w zasadzie jest.
    Odpowiedni test jest przewidziany.

    Tylko ... to kwestia podejscia czy sie go da zdac czy nie.
    W zasadzie nie widze powodu, aby psycholog w dwoch pytaniach nie mogl
    uwalic kazdego kandydata :-)

    Na szczescie w Polsce zyjemy, zaraz sie okaze, ze za odpowiednia
    oplata psycholog przepusci :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-02-15 16:54:26
    Od: "Kolo" <t...@b...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Starszy z mężczyzn osierocił troje dzieci. Najmłodsze z nich - niespełna
    > czteroletnie - od roku walczy z > ciężką chorobą i wymaga stałej
    > specjalistycznej pomocy medycznej.

    Zachowanie tych kierowców nie wskazuje żeby myśleli o rodzinie.
    Oni chcieli jeden drugiemu dokopać.

    Bardzo mozliwe że rodzina się ucieszy że już nie ma agresywnych
    typów.

  • 8. Data: 2018-02-15 17:37:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kolo" napisał w wiadomości grup

    >Zachowanie tych kierowców nie wskazuje żeby myśleli o rodzinie.
    >Oni chcieli jeden drugiemu dokopać.
    >Bardzo mozliwe że rodzina się ucieszy że już nie ma agresywnych
    >typów.

    Szczegolnie, jak odszkodowanie dostana od ubezpieczyciela ciezarowki
    ... to czteroletnie moze chyba liczyc na dluga rente ..

    J.

  • 9. Data: 2018-02-15 18:09:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 13:58:46 UTC+1 użytkownik Kolo napisał:
    > A ten w ciężarówce to też jakiś przygłup, niedowidzący,
    > albo śpiący.

    Nie widziałeś jak jeżdżą tirowcy? Na jakimś telewizorku leci film,
    do tego potrafią gadać przez telefon albo CB, a jak do tego jest
    zmęczony jazdą to nie ma nic dziwnego, że pieprznął.

    L.

  • 10. Data: 2018-02-15 22:02:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-02-15 o 16:54, Kolo pisze:
> [...]
    > Oni chcieli jeden drugiemu dokopać.
    >
    > Bardzo mozliwe że rodzina się ucieszy że już nie ma agresywnych

    Równie dobrze jeden drugiego mógł zablokować i wyjść z gazem. Wtedy żal
    gościa który wysiadł zamiast przejechać napastnika.

    I pomyśleć że kamera w aucie to teraz obowiązkowe wyposażenie auta jak w
    Rosji.

    --
    Irokez