  • 1. Data: 2010-01-28 12:27:08
    Temat: Niespodzianka w myjni bezdotykowej :(
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Jakiś debil wcisnal i owinal tasma izolacyjna klawisz na lancy. Zeby
    sobie ulatywic mycie - poczym pojechał. Po wrzuceniu monety, poniewaz
    zawór był otwart, lanca wystartowala jak rakieta obtlukujac auto i
    oblewajac mnie...nie bylo latwo ja zlapac, skakala po calym boksie
    jak zywa.
    Zebym ja tego debila co to zrobil zlapal...

    Moral:
    Radze ogladac zawor na pistolecie przed wrzuceniem monety.
    Debilizm jest zarazliwy - moze byc wiecej takich geniuszy.

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2010-01-28 12:31:33
    Temat: Re: Niespodzianka w myjni bezdotykowej :(
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Hinek pisze:
    > Moral:
    > Radze ogladac zawor na pistolecie przed wrzuceniem monety.
    > Debilizm jest zarazliwy - moze byc wiecej takich geniuszy.

    hmm to faktycznie na jakiegoś zjeba trafiłeś, niestety trzeba sprawdzać,
    tak samo trzeba sprawdzać czy szczotka wcześniej w piachu nie leżała.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-01-28 12:32:24
    Od: "Kriso" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Radze ogladac zawor na pistolecie przed wrzuceniem monety.
    > Debilizm jest zarazliwy - moze byc wiecej takich geniuszy.

    Hehe tego bym nie przewidzial :)
    na szczescie myje wlasnym karcherem.

    Kriso

  • 4. Data: 2010-01-28 12:32:33
    Od: "::[TOOMAS]::" <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-28 12:27, Hinek pisze:
> [...]
    > Radze ogladac zawor na pistolecie przed wrzuceniem monety.
    > Debilizm jest zarazliwy - moze byc wiecej takich geniuszy.

    A co na to Właściciel myjni?

  • 5. Data: 2010-01-28 12:35:29
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > Radze ogladac zawor na pistolecie przed wrzuceniem monety.
    > Debilizm jest zarazliwy - moze byc wiecej takich geniuszy.

    Teraz fimów z sobą w roli głównej szukaj na YouTube :)
    Nie sądzę, żeby ktoś się fatygował w celu ułatwienia sobie. Myślę, że to był
    jakiś szczeniacki wygłup dla hecy.

  • 6. Data: 2010-01-28 12:49:11
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-28 12:27, Hinek wrote:

> [...]
    > jak zywa.
    > Radze ogladac zawor na pistolecie przed wrzuceniem monety.

    Hmm, moznaby pomyslec ze wpierw wziecie do reki lancy, a dopiero potem
    wrzucanie monet to instynktowne i normalne postepowanie..

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2010-01-28 12:52:41
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > Radze ogladac zawor na pistolecie przed wrzuceniem monety.
    > Debilizm jest zarazliwy - moze byc wiecej takich geniuszy.

    fakt debilizm, ale to raczej kiepski żart niż pomoc dla myjącego wcześniej,
    niemniej dziwna ta myjnia bo w znanych mi wersjach po wrzuceniu monet nic
    się nie dzieje - działa dopiero po wybraniu 'programu', poza tym jest też
    przycisk STOP,
    brat

  • 8. Data: 2010-01-28 13:03:27
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "elmer radi radisson

    > Hmm, moznaby pomyslec ze wpierw wziecie do reki lancy, a dopiero potem
    > wrzucanie monet to instynktowne i normalne postepowanie..

    No nie wiem. Tam gdzie bylem otwor na monety jest pod klapka.

    Jedna reka ja podnosisz, druga wrzucasz monete...a pistolet w tym
    czasie trzymasz instynktownie...trzecia reka?
    :)

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2010-01-28 13:06:38
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał

    > niemniej dziwna ta myjnia bo w znanych mi wersjach po wrzuceniu monet nic się
    > nie dzieje - działa dopiero po wybraniu 'programu', poza tym jest też przycisk
    > STOP,

    Myjnia zwykla. Programy wybiera sie duza metalowa galka.
    Startuje odrazu po wrzuceniu monety. Przycisk stop jest, tylko
    trudno z niego skorzystac walczac z atakujacym pistoletem :)

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2010-01-28 13:11:00
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    > Hmm, moznaby pomyslec ze wpierw wziecie do reki lancy, a dopiero potem
    > wrzucanie monet to instynktowne i normalne postepowanie..

    Dokładnie..
    Ale mozna najpierw wrzucac monety a potem szukac lancy..
    Jak klawisz jest wcisniety, to lanca szybko sie odnajduje :)

    --
    Mac