eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawa › Re: Nieudana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <X...@l...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1on0ju2orzrht$.hog02fzwmy6c$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <oiovvl$rag$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oit25d$lg9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
    Date: Tue, 27 Jun 2017 17:38:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <59527bdf$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.178.23.203
    X-Trace: 1498577887 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 31.178.23.203:49452
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1236901033
    X-Received-Bytes: 2737
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608945
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba g...@g...com ...
    >
    >>>>>>> Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
    >>>>>>> wysokiego cisnienia.
    >>>>>>
    >>>>>> To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
    >>>>>> problemem?
    >>>>>>
    >>>>> Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
    >>>>> To nie to.
    >>>>>
    >>>> Może wężyk z baku jest niedrożny?
    >>>>
    >>> Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
    >>> Filtr paliwa tez wymieniony.
    >>> Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
    >>> Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
    >>
    >> Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
    >> (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
    >> jest w stanie podać tylko 500mA?
    >>
    > W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
    > i nie otweira.

    Kumaty elektryk/elektronik powinien potrafić to sprawdzić bez
    zamieniania ECU. Specyfikacja sygnałów elektrycznych sterowania pompy
    raczej nie jest jakąś tajną informacją i pewnie można ją gdzieś znaleźć,
    lub wyciągnąć od producenta. Sprawdzić potem miernikiem lub oscyloskopem
    co się tam na wejściu przy uruchamianiu pojawia pojawia i wszystko się
    wyjaśni.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: