    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Date: Tue, 27 Jun 2017 19:19:46 -0000 (UTC)

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Sam się wziął i uszkodził... jasne.
    >
    > Inna sprawa, że nie wiadomo czy ktoś wcześniej krzywo tej sondy nie wkręcił
    > na siłę.
    > ---
    > Masz zadatki na fachowca

    Nie, po prostu w ubiegły weekend wymieniałem właśnie sondę lambda w moim
    starym Passacie. Po długich zmaganiach i moczeniu w WD40 byłem w stanie
    ruszyć 1/4 obrotu i wydawało mi się że najgorsze za mną... Bardzo się
    myliłem - gwint był skopany i widać to było po wykręceniu sondy:
    spłaszczone zwoje, krzywo wkręcone na chama.

    Nową wkręcić na to miejsce też była fajna zabawa.... pół obrotu w prawo i
    kicha, trzeba ćwierć obrotu w lewo, potem znowu poszło pół obrotu w prawo i
    tak dalej, aż do całkowitego wkręcenia.