  • Data: 2018-07-17 23:30:31
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 lipca 2018 22:59:21 UTC+2 użytkownik Andrzej W. napisał:

    > Z tego co ja wyczytałem na ten temat to nie chodzi o niewinny
    > "niezapłacony mandat" tylko o mandat "nieopłacona do tego stopnia" :) ,
    > że sąd zamienił go na karę wiezienia.
    > Innymi słowy osoba z wyrokiem do odbycia próbowała opuścić kraj i
    > została zatrzymana na granicy.
    > I nikogo nie powinno interesować czy to było dożywocie czy 4 dni, wyrok
    > to wyrok i trzeba go odsiedzieć.

    Znam taki przypadek
    W bloku gdzie mieszka moj teść mieszkanie wynajmował jego kolega.Razem pracowali.
    Kolega ten coś tam nawywijał i dostał do zapłaty chyba kilka tys zł
    W tym czasie wyprowadził sie, zamieszkał u swojej konkubiny ówczesnej.
    Teściu mu kikakrotnie mówił ze w skrzynce w jego oprzednim mieszkaniu sa jakies aviza
    żeby pisma odebrał.
    Gość to olewał, pism nie odbierał, nowego adresu oficjalnie nie podał
    Razu pewnego stoją z teściem na przystanku czekają na busa który ich do pracy woził.
    Chwile przed busem podjechał radiowóz, wylegitymowali gościa i zaprosili do środka
    Teściu dopiero za ok 6 tygodni go zobaczył jak kolega wyszedł po odsiedzeniu zaległej
    grzywny(czy jak to tam sie nazywa)