  • Data: 2018-07-20 03:01:19
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-19 o 21:35, Irek.N. pisze:

    > Jesteś prawym obywatelem, nie zmieniasz misjsca zamieszkania, nic nie
    > wiesz o pismach obciążających cię.
    >
    > Ja już jeździłem do jakiegoś punktu Ipost czy jak to się nazywa, bo
    > wygrali przetarg i rozprowadzali pisma urzędowe. Wiesz jak taki punkt
    > wyglądał - to była mała dziupla z chemią gospodarczą i przy okazji
    > świadczyła usługi dla inpostu. Ekspedientka oczywiście nieogarnięta, ile
    > trzeba by pismo zaginęło? To był kretyński pomysł rządu i dobrze że się
    > skończyło.

    Mnie powtórnego awiza nie dostarczali. Sądowi zresztą potem też nie
    zechcieli odpisać co było z przesyłką. Ale jak dla mnie to problem
    doręczenia zastępczego a nie tej firmy. W Poczcie Polskiej też awizo
    wygląda jak z d..y wyjęte. I jeszcze chcą PP Narodowym Operatorem
    Cyfrowym uczynić. No k... przecież oni nie mają żadnego doświadczenia a
    na rynku jest mnóstwo firm, które robią to od dawna.

    > Niestety nie, zaszła czyjaś zła wola. Wynajmujesz - więc musisz się
    > liczyć z tym że zawierzasz wynajmującemu. Sorki, to Twój adres i były
    > doręczenia.

    Nonsens. W doręczeniu chodzi o ... doręczenie. z Faktu, że ktoś przebywa
    pod takim czy innym adresem nie wynika, że to jego adres. Jest
    zasadniczy problem, że pisma sądowe nie są przekierowywane na żądanie
    odbiorcy tak jak normalne listy by właśnie można było doręczyć. A
    obowiązuje przy takich pismach doręczenie zastępcze. Gdzie jeszcze jest
    coś takiego?!