  • Data: 2018-07-23 08:39:19
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 lipca 2018 21:49:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To gdzie jest problem?
    Problem jest w tym że nie zawsze adres zameldowania musi być dla obywatele tym samym
    adresem co adres do korespondencji
    Ja np. wolałbym aby korespondencja przychodziła na inny adres niż mój zameldowania.
    Aczkolwiek pod adresem zameldowania tez nie zginie
    Powinna być prosta, nieuciążliwa dla obywatela możliwość zmiany adresu do
    korespondencji
    Bo zmiana adresu zameldowania to trochę więcej zachodu