    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <f...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b5b0551$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b5b2214$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 27 Jul 2018 14:59:48 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bo jest odwrotnie - ja sie boje, ze da sie, a potem ja bede stratny
    >:-)

    Jak tu mogłbys byc stratny?

    > To juz wole, zeby sie nie dalo, i zebym otrzymywal pisma tradycyjnie.
    > Ja mieszkam pod adresem zameldowania i mnie nie przeszkadza :-)

    No i?

    > Pierwsza w wskazowke masz z e-sadu - mozesz sobie wybrac, czy chcesz
    > dostawac pisma tradycyjnie czy elektronicznie - ale z tego
    > elektronicznego nie mozesz sie juz wycofac.
    >
    > Dało sie e-sąd zrobic ? Dało. A jaki nowoczesny :-)
    >
    > Zobacz na taki konstruktywny PiS - juz ponoc piata nowelicja ustawy o
    > SN, a ciagle z bledem.
    > Blad prezdentowi nie przeszkadza - podpisal i opublikowali w 2h :-)

    To pisz w kazdym poscie: dałoby sie ale nie przy tym rządzie - bede
    wiedział co masz na mysli.
    I wtedy mozemy przedyskutowac rozwiazania do wprowadzenia kiedy ten rzad
    sie zmieni.

    > No, i maja byc listy powiadomien do wszystkich metod, plus jeszcze
    > tradycyjne.
    > I zapis, ze jak choc jedno zawiedzie, to trzeba sie kontaktowac do
    > skutku :-)

    no i?

    > Jesli skonczy sie tak, ze bede musial codziennie na ten epuap
    > zagladac, to zle.

    A ktos proponuje zeby w taki idiotyczny sposób to działało?
    Przeciez cały czas pisze o powiadomieniach sms mail... Nie doczytałes?

    > P.S. znajomi w firmie specjalnie zalozyli skrytke pocztowa.
    > Bo teraz moga z niej wyjac awiza we wtorek czy srode, a nie, ze
    > listonosz przyniesie polecony w piatek o 15:55, a na na odpowiedz jest
    > dokladnie 7 dni od odebrania pisma ...

    Sądowe tez im w skrytce zostawiaja?

    > email moze trafic do spamu, skrzynka moze sie zapchac, sms gdzies
    > schowac ...

    No tak. ale: pismo wysla dwa razy i doreczone.
    sms jest praktycznie bezkosztowy, mozna wysyłac sms codziennie az do
    czasu odbioru. 10 smsów przez 10 dni tez sie zagubi?

    > A g* - to juz wole, zeby sie nie dalo.
    > Zycze sobie pisma, emaila i dwoch sms, ze cos w puapie czeka - inaczej
    > jestem przeciw :-)

    No i?
    Czemu nie?

    > No, masz miesiac plus zaswiadczenie ze szpitala ...

    No i?

    > Jak najbardziej, o ile ze szpitala dasz rade sie polaczyc.
    > Ale byloby to lepiej.

    znasz jakis szpital w XXI w ktory nie ma internetu?

    > Bo przy tym zastepczym jest jeszcze jeden niuans - wracasz, widzisz
    > awizo, idziesz na poczte ... pismo odeslalismy, i nie bardzo wiemy
    > komu.
    > I szukaj teraz kto sie chcial skontaktowac i po co.
    >
    > Albo po amerykansku - pozew nalezy doreczyc do rak wlasnych, nie tam
    > ze przez poczte :-)
    > I tak jest najlepiej :-)

    I tu jest oczywiscie pełna zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."