  • 1. Data: 2010-07-16 08:18:17
    Temat: Ninja Scythe Plus na 1156
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Po upgradzie platformy z 775 na 1156 zostal mi calkiem dobry cooler Ninja
    Scythe Plus. Nowy procesor na razie jedzie na boxowym chlodzeniu, ale mysle
    o zmianie na cos mocniejszego pod koniec roku.
    Zatem teoretycznie powinienem obecny cooler sprzedac za grosze a doplacic i
    kupic w sumie to samo tylko z innym zapieciem.
    Czy zatem istnieje jakis sprytny i nieskomplikowany sposob, by obecny cooler
    zamocowac jednak na 1156?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2010-07-16 21:49:25
    Temat: Re: Ninja Scythe Plus na 1156
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Czy zatem istnieje jakis sprytny i nieskomplikowany sposob, by obecny
    > cooler
    > zamocowac jednak na 1156?

    http://www.scythe-eu.com/en/products/pc-accessory/13
    66-mounting-clips.html

    tylko, ze u nas moze byc problem z dostaniem tego. Trzebaby pogadac z kims
    kto kupil sobie taki zestaw i ma np. AM3 wiec kit do 1156 bedzie mu zbedny i
    wtedy móglby oddac za przyslowiowe piwo.

  • 3. Data: 2010-07-27 12:50:12
    Temat: Odp: Ninja Scythe Plus na 1156
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > kupic w sumie to samo tylko z innym zapieciem.
    > Czy zatem istnieje jakis sprytny i nieskomplikowany sposob, by obecny
    ------------------------
    http://allegro.pl/item1153793773_scythe_lga1366_lga1
    156_mounting_clip_vtms.html

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa malpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mala Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 4. Data: 2010-07-27 22:09:25
    Temat: Re: Odp: Ninja Scythe Plus na 1156
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:50:12 +0200, Arkadiusz Stopa napisał(a):

    > http://allegro.pl/item1153793773_scythe_lga1366_lga1
    156_mounting_clip_vtms.html

    Ale tam nie ma w liscie kompatybilnych coolerow mojego Ninja Plus :/
    Czy mimo to uchwyt bedzie pasowal?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 5. Data: 2010-07-28 10:05:50
    Temat: Odp: Odp: Ninja Scythe Plus na 1156
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    156_mounting_clip_vtms.html

    > Ale tam nie ma w liscie kompatybilnych coolerow mojego Ninja Plus :/
    > Czy mimo to uchwyt bedzie pasowal?
    ---------------------
    Nie wiem, zależy jak jest mocowany radiator do tego ustrojstwa.
    O szczegóły wypytaj sprzedawcę. Przeszukaj Allegro, może
    znajdziesz też inne podobne ustrojstwa do Twojego radiatora.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 6. Data: 2010-07-28 10:20:53
    Temat: Re: Odp: Odp: Ninja Scythe Plus na 1156
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:05:50 +0200, Arkadiusz Stopa napisał(a):

    > Nie wiem, zależy jak jest mocowany radiator do tego ustrojstwa.
    > O szczegóły wypytaj sprzedawcę. Przeszukaj Allegro, może
    > znajdziesz też inne podobne ustrojstwa do Twojego radiatora.

    Pytalem juz wczesniej dwoch sprzedawcow od tych gadzetow i stwierdzili, ze
    nie ma niczego do starego Ninja :(
    A na oko wyglada to zupelnie niekompatybilnie niestety.
    --
    pozdrawiam
    Norbert