  • 21. Data: 2015-12-11 10:09:39
    Temat: Re: No i po drogach
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Wzorcu pislamisty, nie możesz zająć się swoją rodziną?

    Kolego jestem konserwatywnym liberałem, i nie lubię za bardzo PiS. Od 1992 (nocna
    zmiana) głosuje na Korwina i przegrywam konsekwentnie wszystkie wybory domagając się
    przy tym ustalenia zakazu deficytu budżetowego. Ale jako, że jestem w mniejszości i
    społeczeństwo nie chce popierać postulatów mojego środowiska politycznego:

    Na wagę złota...

    [...] W 1992 roku poseł Janusz Korwin-Mikke proponował, by zapisać w konstytucji
    zakaz uchwalania budżetu z deficytem, a każdą próbę obejścia tego zakazu karać jako
    kradzież szczególnie zuchwałą. [...].

    .... to wolę już, żeby zadłużali mnie u lichwiarskiej międzynarodówki socjaliści
    pobożni z PiS....:

    Pierwszy deal PiS-u z banksterami
    http://nikander.neon24.pl/post/127974,pierwszy-deal-
    pis-u-z-banksterami

    ,,[...] Sejm zmienił regułę wydatkową. Znajdujący się w niej wskaźnik inflacji (CPI),
    wraz z korektą błędów jej prognoz, zostanie zastąpiony tzw. sztywnym celem
    inflacyjnym NBP w wysokości 2,5 proc. Za nowelą głosowało 232 posłów, przede
    wszystkim z PiS, przeciw było 206 posłów z klubów opozycyjnych, trzech się wstrzymało
    [...]"

    ..... niż popierający pedalstwo, zboczenia, homopropagandę, kolorową tęcze LGBT na
    Placu Zbawiciela i zwalczającze kościół środowisko skupione wokół gazety wybiórczej
    czyli posłów PO oraz NowoczesnejPL wraz z Palkociarnią.

    Endriu

  • 22. Data: 2015-12-11 10:11:16
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > No to WYPIERDALAJ

    Następny idiota.....

    Endriu

  • 23. Data: 2015-12-11 10:31:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Dec 2015 23:25:32 +0100, w <n4cu51$mm3$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Nie. Lubie html i nie chce mi się przeklejać do przeglądarki tych adresów
    > www, żeby sobie na nie popatrzeć.

    Jest takie słowo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
    Masz netykietę i masz się do niej stosować.

    > Czytanie wybiórczej czyli żydowskiej gazety dla polaków w perspektywie
    > długoterminowej też jest szkodliwe. Masti masz pejsy i jesteś obrzezany, że
    > czystasz tą żydo-komunistyczno-masońską propagandę ?.

    Weź jutro tą czerwoną...

  • 24. Data: 2015-12-11 10:38:19
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jest takie słowo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
    > Masz netykietę i masz się do niej stosować.

    Bedziesz się musiał przyzwyczaić. Netykieta jest niepraktyczna.

    Endriu

  • 25. Data: 2015-12-11 10:44:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Dec 2015 10:38:19 +0100, w <n4e5ih$udl$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Bedziesz się musiał przyzwyczaić. Netykieta jest niepraktyczna.

    Nie będę. Twoje zdanie na temat netykiety nie ma znaczenia.

  • 26. Data: 2015-12-11 10:46:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Nie. Lubie html i nie chce mi się przeklejać do przeglądarki tych adresów
    > www, żeby sobie na nie popatrzeć. To co proponujecie jest niepraktyczne.

    to pisz sobie na kolorwych forach
    ---
    Co ma wspólnego kolorowanie z odnośnikami ?

  • 27. Data: 2015-12-11 10:46:58
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Jest takie słowo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
    > Masz netykietę i masz się do niej stosować.

    Proponuje olać tego kretyna i przestać z nim dyskutować, wrzucić do kf
    czy co tam jeszcze.

  • 28. Data: 2015-12-11 10:47:31
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Nie będę. Twoje zdanie na temat netykiety nie ma znaczenia.

    Nie karm trolla

  • 29. Data: 2015-12-11 10:47:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Endriu"

    > Jest takie słowo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
    > Masz netykietę i masz się do niej stosować.

    Bedziesz się musiał przyzwyczaić. Netykieta jest niepraktyczna.
    ---
    To przede wszystkim tylko snobowanie się.

  • 30. Data: 2015-12-11 10:50:12
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Proponuje olać tego kretyna i przestać z nim dyskutować, wrzucić do kf czy
    > co tam jeszcze.

    Nie da się mnie tak po prostu wrzucić do kf, bo zbyt ciekawie piszę.
    Będziesz musiał się przyzwyczaić.

    Endriu