  • 1. Data: 2015-12-10 17:54:17
    Temat: Samochod stoi 4 dni i coś skapało
    Od: max <m...@o...pl>

    Witam
    Zajrzałem pod samochód który stał 5 dni i jest pod nim mała plamka, co
    to może być ??? Plamka jest bardziej od strony pasażera miedzy kołem a
    środkiem samochodu. Plamka koloru lekko żółtego, przezroczystego.
    Czy moze byc cos od klimy ?

  • 2. Data: 2015-12-10 18:04:02
    Temat: Re: Samochod stoi 4 dni i coś skapało
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2015 17:54:17 +0100, max napisał(a):

    > Plamka koloru lekko żółtego, przezroczystego.

    Zeszczał się?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2015-12-10 19:10:48
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Zeszczał się?

    W środku? Tzn, że ma mocno rudą podłogę.

  • 4. Data: 2015-12-10 19:37:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** max pisze tak:

> [...]
    > miedzy kołem a środkiem samochodu. Plamka koloru lekko żółtego,
    > przezroczystego. Czy moze byc cos od klimy ?

    W klimie to chyba gaz jest co :)

    W tym miejscu to raczej wyciek ze wspomagania. Kolor miodu ma olej w
    skrzyni biegów.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2015-12-11 08:26:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-12-10 17:54, max wrote:
> [...]
    > to może być ??? Plamka jest bardziej od strony pasażera miedzy kołem a
    > środkiem samochodu. Plamka koloru lekko żółtego, przezroczystego.

    Taki kolor to raczej płyn hamulcowy.
    Pewnie jakaś część przewodu hamulcowego jest skorodowana i przecieka.
    Nie zwlekałbym z wymianą.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2015-12-11 10:23:35
    Od: max <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-11 o 08:26, quent pisze:

    > Taki kolor to raczej płyn hamulcowy.
    > Pewnie jakaś część przewodu hamulcowego jest skorodowana i przecieka.
    > Nie zwlekałbym z wymianą.

    Ale w zbiorniczku go widać, jest troszke ponad siatke.

  • 7. Data: 2015-12-11 10:25:41
    Od: max <m...@o...pl>

    i to jest ciekawe ze wycieram, a tu wyciek znowu się pojawia po
    parunastu godzinach, nawet samochodu nie odpalam ani nic

  • 8. Data: 2015-12-11 11:32:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2015-12-11 o 10:25, max pisze:
    > i to jest ciekawe ze wycieram, a tu wyciek znowu się pojawia po
    > parunastu godzinach, nawet samochodu nie odpalam ani nic
    a nie prosciej wsadzic glowe pod samochod i zobaczyc skąd kapie?:)

  • 9. Data: 2015-12-11 13:50:46
    Od: max <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-11 o 11:32, sirapacz pisze:
    > a nie prosciej wsadzic glowe pod samochod i zobaczyc skąd kapie?:)

    brak kanału niestety

  • 10. Data: 2015-12-12 11:38:05
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2015-12-11 o 13:50, max pisze:

    > brak kanału niestety

    Aż takie niskie zawieszenie masz, że głowy nie włożysz? :)
    Wjedź na krawężnik, użyj lewarka, podjedź na stację kontroli pojazdów...
    I tak nic sam z tym nie zrobisz, więc może od razu do mechanika?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.