    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Date: Tue, 24 Mar 2015 23:42:38 -0500

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:114bd1ee-b742-4c37-9947-a441cacc4021@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

> [...]
    >
    > Przydalyby sie znormalizowane ogniwa energetyczne, pasujace do wszystkich
    > urzadzen, ktore wymienialoby sie "w biegu" nie przerywajac pracy na czas
    > uzupelniania. Wtedy ladowaloby sie ogniwa a nie urzadzenia i nosilo ze
    > soba zapas kilku."
    >
    > W dalszym ciagu dyskusji piszesz, ze nie rozumiesz jak to ma dzialac, ja
    > ci wyjasniam a ty bulwersujesz sie i stwierdzasz, ze cos takiego nie
    > istnieje.
    >
    > Prosze.... jak odpisujesz, to odswiezaj sobie calosc podwatku a nie
    > ustosunkowuj sie do fragmentow ostatniego posta.

    Twoje "wyjaśnienia" nie mają sensu. Zrozum, że bateria do 10" tableta
    będzie inna niż do 4" telefonu a jeszcze inna niż do 2" zegarka.

    > Rozumiem, ze przeczytales i zrobilo ci sie glupio, bo watek dotyczy
    > wspolpracy kilku urzadzen, a nie tylko pojedynczego smartfona o ktorym
    > wspominasz powyzej?

    Nie, nie zrobiło mi się głupio... Fascynująca jest Twoja interpretacja
    obseracji: jeśli komuś nie podoba się Twój pomysł lub go krytykuje to pewnie
    nie przeczytał tego co napisałeś ze zrozumieniem, bo przecież jak by
    przeczytał ze zrozumieniem to oczywiście zgodziłby się z Twoim genialnym
    pomysłem.

    Przydałoby Ci się więcej samokrytyki.

    Po co stwierdzasz oczywistości?