  • Data: 2018-11-01 07:47:36
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 20:46:25 +0100, Shrek napisał(a):
> [...]
    5882,od-kuriera-do-kierowcy-beaty-szydlo-to-on-odpow
    iada-za-kolizje.html#s=BoxOpLink
    żałosne klauny są niereformowalne więc kolejne wypadki to niestety tylko kwestia
    czasu ...

    > Daj spokój - jeżdził dostawczakiem i nosił paczki - jak to ma się do
    > prowadzenia operacyjnego pojazdów vipowskich?

    Ale do prowadzenia pojazdow ma duzo.

    > Skoro służba przygotowawcza trwa trzy? Bardzo niedoświadczony - w
    > zasadzie praktykant.

    > Zahamować przed poprzednikiem....

    To by szybko ten kurierski rozbil.

    No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...

    > Zapewne tak - cytowałem ci już zdaje się ustawę. Tym co zostali nowe
    > prorodzinne kierownictwo tak umilało życie, że się wypisali sami.

    > Dokładnie tak to wygląda - teraz kurwa my, tylko do sześcianu.

    No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR
    jest atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?
    Choc zawsze to oficerska pensja, a jak sie propaguje dzieci, to potem
    trzeba je jakos ustawic :-)

    J.