  • 1. Data: 2018-10-30 09:33:51
    Temat: No to czekamy na trupa
    Od: p...@g...com

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zl
    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

  • 2. Data: 2018-10-30 10:09:23
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-z
    lamal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyje
    gos-lub-swojego,277642.html
    >jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

    Bylo :-)

    Ale widzisz - jest postep. Juz unika drogi publicznej.

    Teraz mu jeszcze drobną grzywne przywalili, moze kiedys zlapia za
    kolkiem i cos odwiesza i moze jakos chlopa wychowaja bez trupa.

    A druga strona medalu ... mimo szalenczej jazdy na razie chyba nawet
    kolizji nie mial ...

    J.

  • 3. Data: 2018-10-30 10:23:33
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-30 o 10:09, J.F. pisze:
    > A druga strona medalu ... mimo szalenczej jazdy na razie chyba nawet
    > kolizji nie mial ...

    Głupie gadanie. Ci dwaj co się ścigali i zabili ludzi na pasach też
    "chyba" jeszcze nigdy nikogo nie przejechali.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-10-30 10:57:01
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-
    jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

    zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

  • 5. Data: 2018-10-30 12:58:37
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-30 o 10:57, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-
    jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

    > zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

    Pewnie często się tam ścigali, a policja oglądała to sobie na monitoringu.
    Ale końcu się monitoring przyda - będzie materiał dowodowy :(
    Wg mnie policja też jest tu winna. W mojej okolicy między 23 a 1 w nocy
    wciąż słychać ryk i piski opon. Jeszcze nikt nie zginął, więc policja ma
    to w d....

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-10-30 14:35:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-10-30 10:57, p...@g...com wrote:
    > https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-
    jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

    > zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

    Widziałem w TV. A jakie ,,wyścigówki" mieli - jakiegoś seata
    przeznaczonego do dowożenia dzieciaków do szkoły i golfa. :-D Nie
    zdziwiłbym się gdyby jeszcze oba były w dizlu. :-D.

  • 7. Data: 2018-10-30 18:39:26
    Od: p...@g...com

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,15-late
    k-potracony-przez-auto-zmarl-kilkaset-metrow-od-domu
    -akt-oskarzenia,277713.html

    Frog = recydywa, typasy że Słowacji notowani, ten to samo:
    Mężczyzna był wcześniej dwukrotnie karany za "przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu w
    komunikacji".

    Do tego seria wypadków prezydenta oraz premiera i prosty człowiek może sobie pomyśleć
    że dobra zmiana nie ogarnia tematu bezpieczeństwa drogowego.

  • 8. Data: 2018-10-30 20:03:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przybliz sprawy wypadkow prezydenta i premiera. Po pijanemu kierowali, przekraczali
    predkosc, wyprzedzali na przejsciach?

  • 9. Data: 2018-10-30 20:18:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przybliz sprawy wypadkow prezydenta i premiera. Po pijanemu kierowali, przekraczali
    predkosc, wyprzedzali na przejsciach?

    Zarówno premier (słusznie miniona) jak i prezydent brali udział w skoku
    na BOR składając swoje podpisu pod ustawą wygaszającą stosunki pracy z
    borowikami i umożliwiające wprowadzenie do boru polityki prorodzinnej -
    czyli zatrudnianie rodziny pis.

    BTW - naprawdę nie sadzisz, że to kompromitujące jeśli premier mówi, że
    nie ma wpływu na prace boru - to kto kurwa ma - szeregowey poseł, czy
    nie ma na nich bata i robią sobie co chcą i sami sobie szefują?

    Shrek

  • 10. Data: 2018-10-30 20:25:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w
    -jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html
    >zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

    Ale "Bezpośrednio po zdarzeniu zatrzymano także dwie inne osoby:
    kierowcę i pasażera samochodu, który w momencie wypadku przejeżdżał
    obok auta prowadzonego przez 25-latka. Zachodziło bowiem podejrzenie,
    że obaj kierowcy się ścigali."

    Policja przypadkiem stala 100m dalej ?

    No i "Usłyszeli również zarzut bezpośredniego sprowadzenia katastrofy
    w ruchu lądowym, zagrażającej życiu i zdrowiu wielu osób, za co grozi
    do 8 lat więzienia."

    prokurator przesadzil w zarzutach, czy nie ?
    Bo gdyby tam pielgrzymka przechodzila ...

    J.