  • Data: 2015-04-17 14:45:46
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-16 o 15:14, nadir pisze:
    > W ścisłym centrum Berlina samochody muszą mieć zielone naklejki na
    > szybie, nie wiem jak jest z motorami?

    Nie słyszałem aby był zakaz wjazdu motocykli do Berlina. Jednak jak
    widać te "demokracje"rządzą się jakimiś swoimi tajnymi prawami, bo z
    tego co wiem np. do Warszawy także nie ma zakazu wjazdu traktorów, a
    jednak w trakcie tych ostatnich chłopskich protestów, oficjele podawali
    że nie ma ich zgody na wjazd traktorów do miasta. O czym oni w ogóle
    mówili, o jakiej zgodzie??