    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia CK-200 lub co innego?
    Date: Sun, 10 Jun 2012 15:58:40 +0200

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jr26p1$fq8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał
    > Ja okazyjnie korzystam. Jakiś Samsung + Nokia C6.
    > Ogólnie, to każdy telefon znajduje ale...
    > ... ale u mnie występuje problem z zasilaniem pilota. Baterię zjada
    > momentalnie, więc pewnie jest coś zepsute, bo nie wierzę aby producent
    > tak chciał. Trochę to bez sensu, bo jak nie działa pilot, to nic nie
    > zdziałasz. Sam pilot wkłada się do koszyka a koszyk przykręca do
    > kierownicy. Pewnie da się go umocować gdzieś indziej (np. do gnizada
    > zapalniczki skąd byłby zasilany) ale to nie moje auto, więc nie
    > drążyłem tematu.
> [...]

    Windows Phone nie planuję, w ogóle nic już od Nokii nie chcę, klnę na tę
    E52, wcześniej E51 ale służbową dali więc jest. Zestawy głośnomówiące
    porządne nokia robi(ła?) chyba że się zmieniło..
    Fajnie widzieć kto dzwoni, Parrot z wyświetlaczem dwa razy tyle kosztuje
    prawie.
    Ciekawe jak działa to wypowaiadanie kto dzwoni czy rozpoznawanie mowy w
    Parrot MiniKit+. Do radia go nie podłączę, nie wyciszy, głośnika
    zewnętrznego też ie podłacze, ciekawe jak działa ten płaski w tym pudełku.
    Mikrofonu zewnętrznego nie podłączę, uchwyt do daszku to dziwny pomysł, na
    dokumenty się nadaje ale tak.. no nie wiem. Obadam gdzie będę miał mikrofon,
    bo może się okazać że nad głową.

    --
    Irokez