  • 1. Data: 2016-06-08 16:35:14
    Temat: Nokia E55 - uszkodzony głośnik, czy może coś jeszcze?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Mam taką sytuację: w używanej przeze mnie E55-tce nie słyszę rozmówców.
    Ktoś do mnie dzwoni i go nie słyszę. Jest głucha cisza w głośniku.
    Słyszę dzwonki, dźwięki SMS-ów, zarejestrowane "dyktafonem" telefonu
    nagrania, prócz głosu rozmówców podczas połączeń. Rozmówca po drugiej
    stronie mnie słyszy. Szukać głośnika w serwisach GSM i wymieniać? Bo
    jeśli to jeszcze coś innego to raczej zmienię telefon.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2016-06-08 17:40:52
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał:
    > w używanej przeze mnie E55-tce nie słyszę rozmówców.

    A przez zestaw HF?

  • 3. Data: 2016-06-09 12:07:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >po drugiej stronie mnie słyszy. Szukać głośnika w serwisach GSM i
    >wymieniać? Bo jeśli to jeszcze coś innego to raczej zmienię telefon.

    A wlacz w trakcie rozmowy tryb glosnomowiacy.
    Bo z tego co piszesz - glosnik jest sprawny, wzmacniacz tez.

    Chyba, ze ten model ma dwa glosniki - glosny i cichy ..

    Podlaczenie zestawu przez Bluetooth jest dobrym pomyslem ... albo
    sprawdzic czy juz nie jest podlaczony.
    I mozna jeszcze zwykle sluchawki na przewodzie podlaczyc.

    J.

  • 4. Data: 2016-06-09 12:20:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-06-09 12:07, J.F. pisze:
> [...]
    > sprawdzic czy juz nie jest podlaczony.
    > I mozna jeszcze zwykle sluchawki na przewodzie podlaczyc.

    Nie wiem, czy to nie wina operatora GSM (brak kanału zwrotnego?), bo
    automagicznie się naprawiło. Ale wczoraj to na 10 połączeń miałem ciszę
    w słuchawce.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2016-06-09 14:45:23
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.06.2016 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A wlacz w trakcie rozmowy tryb glosnomowiacy.
    > Bo z tego co piszesz - glosnik jest sprawny, wzmacniacz tez.
    >
    > Chyba, ze ten model ma dwa glosniki - glosny i cichy ..

    Ma dwa, i pewnie wtedy by zadziałało, jeśli feler jest
    w głośniku do rozmów.

    http://nokiamuseum.info/wp-content/uploads/2012/07/1
    938.jpg

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.