  • 11. Data: 2009-01-01 14:48:45
    Temat: Re: Nokia e51, a regulacja i wzmacnianie sygnału Wi-Fi
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 11:58:12 +0100, PlaMa napisał(a):

    > już Ci podałem przykład siedzisz w domu i widzisz sieć_maciusia, albo
    > nawet głupia neostrada to na 100% nie Twoje. Tłumaczenie się że to
    > pewnie darmowy hot-spot jest na poziomie przedszkola.

    Słuchaj ja nie wnikam jak się nazywa sieć. NIE OBCHODZI MNIE TO. Neostrada
    dla ścisłości ma domyślnie włączone na Liveboxie zabezpieczenia. Byle
    jakie, ale jednak.

    > Nie wiedziałem czyj to samochód więc przejechałem się nim bo pewnie
    > producent jazdy próbne udostępniał? No BŁAGAM!

    Tak tak, wszyscy lubimy te analogie samochodowe, czy pasują czy nie.

    > Co do argumentu Syrgiusza że to pasmo jest ogólnie dostępne to posłużę
    > się następującą analogią:
    > Mamy las publiczny, jest publiczny i ogólnodostępny - ALE I TAK NIE MASZ
    > PRAWA Z NIEGO DRZEW WYWOZIĆ!

    Leśna analogia też już była. Zero oryginalności.

    - A pan czy wierzy w duchy - spytał prelegenta jeden ze słuchaczy.
    - Oczywiście, że nie - odparł prelegent, po czym z wolna rozpłynął
    się w powietrzu.

  • 12. Data: 2009-01-01 19:20:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-01 15:48, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Słuchaj ja nie wnikam jak się nazywa sieć. NIE OBCHODZI MNIE TO. Neostrada
    > dla ścisłości ma domyślnie włączone na Liveboxie zabezpieczenia. Byle
    > jakie, ale jednak.

    lol, nie obchodzi cie... jest, więc pewnie ktoś dla ciebie ją postawił.

    > Tak tak, wszyscy lubimy te analogie samochodowe, czy pasują czy nie.

    Bo trzeba czasami stopniowo pojęcie własności i kradzieży wprowadzać :)

    > Leśna analogia też już była. Zero oryginalności.

    A to prawda, sam stwierdziłem, potem że chyba nie wymyśliłem tego a
    tylko się zasugerowałem :)

  • 13. Data: 2009-01-01 21:27:56
    Od: Lukasz Spychalski <l...@s...polbox.com>

    Sergiusz Rozanski wrote:

    > Natomiast otwarta sieć z dhcp, to hotspot.

    Albo co gorsza honeypot ;). Wchodzisz, wyskakują zza winkla i kwiczysz, bo nie miałeś
    prawa się podpiąć.

    Cała ta dyskusja dowodzi, jak debilne jest prawo, które właśnie weszło w życie.
    Równie dobrze można by ludzi, którzy nie opłacili abonamentu wsadzać do ciupy za
    oglądanie telewizji w sklepach ze sprzętem RTV.

    --
    pozdrawiam,
    Łukasz Spychalski

  • 14. Data: 2009-01-01 23:02:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.01.2009 Lukasz Spychalski <l...@s...polbox.com> napisał/a:

    > Albo co gorsza honeypot ;). Wchodzisz, wyskakują zza winkla i kwiczysz, bo nie
    miałeś prawa się podpiąć.

    Heh, dobre, kazdego z laptopem w okolicy hotspota na 2 lata
    mogę wrobic ;) "Ten pan sie wlamal na mój laptop, prosze tu sa logi"

    > Cała ta dyskusja dowodzi, jak debilne jest prawo, które właśnie weszło w życie.
    Równie dobrze można by ludzi, którzy nie opłacili abonamentu wsadzać do ciupy za
    oglądanie telewizji w sklepach ze sprzętem RTV.

    Np musze mieć upawnienia na wejście na byle stronę www, pewnie
    najpierw musze zadzwonić czy mam prawo wejść w ich system
    infotmatyczny.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 15. Data: 2009-01-02 23:25:05
    Temat: Re: Nokia e51, a regulacja i wzmacnianie sygnału Wi-Fi [OT]
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Andrzej Libiszewski napisal:
    > Tak tak, wszyscy lubimy te analogie samochodowe, czy pasują czy nie.
    > Leśna analogia też już była. Zero oryginalności.

    http://www.flickr.com/photos/32895514@N02/3108801899
    /

    http://img371.imageshack.us/img371/9599/piracyjq1.pn

    :P

  • 16. Data: 2009-01-03 10:40:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    tg pisze:

    > http://www.flickr.com/photos/32895514@N02/3108801899
    /

    > http://img371.imageshack.us/img371/9599/piracyjq1.pn
    >
    > :P
    no super przyklad (osobiscie mi sie podoba za pomyslowosc, choc nie jest
    do konca pelny - bo kazde przesuniecie/skopiowanie oryginalu powoduje,
    ze autor/tworca/wlasciciel traci iles tam $$$$ tylko dlatego, ze tego
    nie sprzedal a oddal "nieswiadomie" za free) :)

    no i ciekawe co powiedzieliby panowie w kominiarkach o 6 rano pukajacy
    do drzwi ;) :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2009-01-03 17:22:21
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    AL napisal:
    > ze autor/tworca/wlasciciel traci iles tam $$$$ tylko dlatego, ze tego
    > nie sprzedal a oddal "nieswiadomie" za free) :)

    nie baw sie w US, nie "traci" tylko "nie zyskuje" a to jakby zasadnicza
    roznica

    jak ktos chce to kupi, a jak nie to _ukradnie_, a do "tracenia" ma sie
    to tak jak do kreatywnego ksiegowania - od enronu do obecnych hipotek