  • Data: 2012-05-30 16:54:36
    Temat: Re: Normalny dostawca energi
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-05-2012 o 10:18:27 Robert_J <d...@g...pl> napisał(a):

    > Ale ja nie piszę o kosztach "nie dostawcy" :-). Nie czepiam się pozycji
    > "stawka sieciowa" tylko "stawka jakościowa" i "opłata przejściowa" ;-).
    Tu masz rację, też nie rozumiem czemu mam dodatkowo dopłacać do energii.
    Miałem przez pewien okres prąd tzw budowlany, tam to jest dopiero horror,
    parę kwh energi a rachunki po 120-160zł ze słynną opłatą wyrównawczą,
    tylko nie wiem komu ja mam coś wyrówywać :( teraz mam normalną taryfę.

    --
    Pozdr
    JanuszK