  • 21. Data: 2014-11-19 00:43:31
    Temat: Re: Notebook vs stacjonarny do gier.
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    dyskusyjnych:XnsA3E9D379E647Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    Użytkownik Heraklit r...@f...pl ...

    > Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.

    >A kto broni podłączyc inny monitor do lapka?

    Zwykle nie dodają monitorów gratis do laptopów :P

  • 22. Data: 2014-11-19 00:45:03
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Jawi t...@p...com ...

    > średnio do konsolowej +50% a czasami 100%
    >
    >To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na
    >róznice w cenach gier :)

    A jak komp będzie za 2500 to możesz sobie swoją teorie włożyć w buty ;)

  • 23. Data: 2014-11-19 00:54:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > Zwykle nie dodają monitorów gratis do laptopów :P

    Nieuważnie czytasz to na co odpisujesz.

  • 24. Data: 2014-11-19 08:26:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-18 23:44, RadoslawF pisze:

    > Link do Asusa ktoś już dawał.

    > Nie zwalaj na mnie swojej pracy.

    > Bo nasi gracze rzadko ładują się w zestawy firmowe.
    > Szukasz kumatego składacza w okolicy i pytasz o ofertę.
    > A potem to już tylko sprawdzasz czy byle czego nie będzie
    > wciskał.
    > Kolejna sprawa o której zapominają porównywacze laptopów
    > ze stacjonarnymi. Jak po jakimś czasie konfiguracja się
    > cokolwiek zestarzeje to w stacjonarce wymienisz GFX,
    > dokładasz RAMu i ewentualnie większy dysk. A posiadacz
    > laptopa może go co najwyżej wymienić na inny.

    A to w laptopie nie da się dołożyć ramu albo wymienić dysk, hmmm to
    mwszytki te co miałem o tym nie wiedzą a miałem już ich parę :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2014-11-19 08:27:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-18 15:58, januszek pisze:
    > Budzik napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Brałeś pod uwagę różnicę w cenach gier wydawanych na PC i konsole?

    Patrząc na to czego szukasz czyli gier z przed 5 lat to nie ma takich
    dużych różnic, różnice są jak piszesz ale na nowościach. Poza tym
    większość gier z konsol możesz kupić na rynku wtórnym a na PC już nie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2014-11-19 08:31:32
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > A to w laptopie nie da się dołożyć ramu albo wymienić dysk, hmmm to
    > mwszytki te co miałem o tym nie wiedzą a miałem już ich parę :)

    A wiedzą o tym, że można wymienić GFX? Bo chyba najbardziej o to chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 27. Data: 2014-11-19 08:36:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-18 23:38, *RadoslawF* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A co z grami które są na PC anie ma ich na konsoli ?

    A co z grami, które są na konsoli, a nie ma na PC? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 28. Data: 2014-11-19 08:39:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisa?(a):

    > To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na
    > róznice w cenach gier :)

    5000? Kompa do grania złoże za 2500-3500 w zaleznosci od wymaganego
    poziomu komfortu grania :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 29. Data: 2014-11-19 08:40:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 08:31, Stregor pisze:

    > A wiedzą o tym, że można wymienić GFX? Bo chyba najbardziej o to chodzi.

    Są modele gdzie się da be problemu tylko że jest to mało opłacalne bo
    ciężko kupić samą grafę na runku, w 99.99% są to wersje oem tylko dla
    producentów sprzętu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2014-11-19 08:41:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    > Patrząc na to czego szukasz czyli gier z przed 5 lat to nie ma takich
    > dużych różnic, różnice są jak piszesz ale na nowościach. Poza tym
    > większość gier z konsol możesz kupić na rynku wtórnym a na PC już nie.

    Zobacz na allegro np xcom enemy within, klucz do steama kosztuje polowe
    ceny uzywanej wersji na xboxa...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"