  • 11. Data: 2013-09-24 01:39:28
    Temat: Re: Nowa (dość) płyta i stary dysk twardy
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:5240c769$0$17965$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zaraz, czegoś tu nie rozumiem - skoro to dysk z laptopa, czyli 2,5" z
    > "małym" IDE, to czego tak w zasadzie szukałeś na zakupionej płycie? Nawet

    Miałem desktop, w nim dwa dyski, starszy 160 giga, ten który nie pasuje do
    nowej płyty i drugi 500 giga. Komputer całkiem się popsuł, kupiłem nową
    płytę, chce kupić pamięci i procesor oraz przełożyć dyski, z tego mniejszego
    może tylko przekopiować co jest, nie dołączając go na stałe. Dodatkowo
    kupiłem rupiecia 500 giga za 25 złotych i wysyłka darnowa, mogę zaryzykować
    że coś jednak da się z tego dysku wykrzesać.
    A teraz piszę z laptopa, na którym mam XP, pisałem że mam mało miejsca, aby
    przypiąć 160 gigowego do laptopa przez USB i zrzucić do niego dane.

  • 12. Data: 2013-10-04 21:11:30
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Są takie przejściówki, poszukaj na jakimś serwisie aukcyjnym, albo np tu:
    > http://lmgtfy.com/?q=sata+to+ata

    to stare to Ata czy Ide?

  • 13. Data: 2013-10-04 22:01:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>