    From: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowa reklama Orange.
    Date: Mon, 20 Apr 2009 20:44:22 +0200

    Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid> napisał w
    wiadomości news:gsiep8$4vt$1@news.onet.pl...
    > Abstrahując od sensu takich działań operatora telekomunikacyjnego.
    > Przecież w tej reklamie (jeżeli chodzi o tą w TV, bo innej nie widziałem,
    > więc nie wiem) są szczegóły (no może poza kosztem wysłania SMS-a) -
    > wysyłasz SMS-a na podany numer, dostajesz zwrotny z kodem, który
    > przedstawiasz w kasie kina Imax bądź Multikina (chyba), w zamian możesz
    > kupić 2 bilety w cenie jednego.
    > Ciekawie teraz uczą w szkołach, że oglądający nie rozumie co ogląda...
    >
    > --
    > Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
> [...]

    Niewiem jak teraz uczą bo juz dawno edukacje mam za sobą, po drugie dopiero
    w wieczornej reklamie podali więcej szczegółów co do tej akcji niz wtej
    którą puszczali rano. Tak samo dopiero teraz wieczorem podali adres strony
    na którą mozna zajrzeć. Widze że też jesteś poinformowany bo akcja ta
    obowiązuje na terenie kin Cinema City :) Jakbys oglądał kątem oka to
    również wszystkiego bys nie zapamietał :)
    Adres tej stronki : www.orangefilm.pl