eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe małe z przyzwoitym silnikiem benz. › Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <561a1da9$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <mvddbl$810$1@node2.news.atman.pl>
    <561a41f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lwb9ila8m2yy$.10ny3h7d1th6k$.dlg@40tude.net>
    <mvdpku$ks1$2@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 11 Oct 2015 18:15:09 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1444580110 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 598 89.77.179.152:8357
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570063
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 11 Oct 2015 15:53:35 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 11.10.2015 o 13:24, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> No chyba że ktoś by był gotów dorzucić pewnie pięciocyfrową kwotę za
    >> niewysilony silnik wolnossący w małym aucie.
    >
    > Nie tylko ktoś, ale odpowiednia liczba ktosi.
    >
    >>
    >> A jaka to różnica, to pokazuje np. Dacia Logan.
    >> 1.2 75KM ma 130g/km
    >> 0.9T 90KM ma 109g/km
    >
    > A 1.6 mpi?
    > Bo to byłby konkurent dla 0,9T.

    Model 2012 1.6mpi miał emisję 160gCO2/km

    A w tej chwili koncerny są zobligowane do trzymania średniej chyba w
    granicach 120-130g/km (bo z tego co widzę różne koncerny mają różnie?)


    Co ciekawe - spritmonitor dla 0.9 mówi o średnim zużyciu paliwa
    6.68l/100km.
    Dla 1.6MPI 7.81l/100km.
    Czyli o 17% mniejsze dla 0.9turbo - co ma takie samo przełożenie na
    rzeczywistą emisję CO2.

    A tymczasem różnica w testowej emisji wynosi 47%.

    Wynika z tego tyle, że cały turbo-downsizing nie jest wprowadzany dlatego
    że te silniki mniej palą czy mniej emitują, a dlatego że da się nimi lepiej
    oszukać test.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: