-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
Date: Sun, 11 Oct 2015 18:20:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <mve288$tag$1@node2.news.atman.pl>
References: <561a1da9$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<mvddbl$810$1@node2.news.atman.pl>
<561a41f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<1lwb9ila8m2yy$.10ny3h7d1th6k$.dlg@40tude.net>
<mvdpku$ks1$2@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1444580424 30032 109.173.179.149 (11 Oct 2015 16:20:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Oct 2015 16:20:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <1...@4...net>
X-Antivirus: avast! (VPS 151009-0, 09.10.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570064
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11.10.2015 o 18:15, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Sun, 11 Oct 2015 15:53:35 +0200, Cavallino napisał(a):
>
>> W dniu 11.10.2015 o 13:24, Tomasz Pyra pisze:
>>
>>> No chyba że ktoś by był gotów dorzucić pewnie pięciocyfrową kwotę za
>>> niewysilony silnik wolnossący w małym aucie.
>>
>> Nie tylko ktoś, ale odpowiednia liczba ktosi.
>>
>>>
>>> A jaka to różnica, to pokazuje np. Dacia Logan.
>>> 1.2 75KM ma 130g/km
>>> 0.9T 90KM ma 109g/km
>>
>> A 1.6 mpi?
>> Bo to byłby konkurent dla 0,9T.
>
> Model 2012 1.6mpi miał emisję 160gCO2/km
>
> A w tej chwili koncerny są zobligowane do trzymania średniej chyba w
> granicach 120-130g/km (bo z tego co widzę różne koncerny mają różnie?)
>
>
> Co ciekawe - spritmonitor dla 0.9 mówi o średnim zużyciu paliwa
> 6.68l/100km.
Sandero Stepway z tym silnikiem palił koło 8 na ekspresówkach przy 120,
Captur jeszcze więcej, więc to mało realne dane.
Ale pewnie 1.6 też pali odpowiednio więcej.
> Dla 1.6MPI 7.81l/100km.
> Czyli o 17% mniejsze dla 0.9turbo - co ma takie samo przełożenie na
> rzeczywistą emisję CO2.
>
> A tymczasem różnica w testowej emisji wynosi 47%.
>
> Wynika z tego tyle, że cały turbo-downsizing nie jest wprowadzany dlatego
> że te silniki mniej palą czy mniej emitują, a dlatego że da się nimi lepiej
> oszukać test.
A to swoją drogą.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław