eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe małe z przyzwoitym silnikiem benz. › Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
    Date: Sun, 11 Oct 2015 18:20:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <mve288$tag$1@node2.news.atman.pl>
    References: <561a1da9$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <mvddbl$810$1@node2.news.atman.pl>
    <561a41f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lwb9ila8m2yy$.10ny3h7d1th6k$.dlg@40tude.net>
    <mvdpku$ks1$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1444580424 30032 109.173.179.149 (11 Oct 2015 16:20:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Oct 2015 16:20:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 151009-0, 09.10.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570064
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.10.2015 o 18:15, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sun, 11 Oct 2015 15:53:35 +0200, Cavallino napisał(a):
    >
    >> W dniu 11.10.2015 o 13:24, Tomasz Pyra pisze:
    >>
    >>> No chyba że ktoś by był gotów dorzucić pewnie pięciocyfrową kwotę za
    >>> niewysilony silnik wolnossący w małym aucie.
    >>
    >> Nie tylko ktoś, ale odpowiednia liczba ktosi.
    >>
    >>>
    >>> A jaka to różnica, to pokazuje np. Dacia Logan.
    >>> 1.2 75KM ma 130g/km
    >>> 0.9T 90KM ma 109g/km
    >>
    >> A 1.6 mpi?
    >> Bo to byłby konkurent dla 0,9T.
    >
    > Model 2012 1.6mpi miał emisję 160gCO2/km
    >
    > A w tej chwili koncerny są zobligowane do trzymania średniej chyba w
    > granicach 120-130g/km (bo z tego co widzę różne koncerny mają różnie?)
    >
    >
    > Co ciekawe - spritmonitor dla 0.9 mówi o średnim zużyciu paliwa
    > 6.68l/100km.

    Sandero Stepway z tym silnikiem palił koło 8 na ekspresówkach przy 120,
    Captur jeszcze więcej, więc to mało realne dane.
    Ale pewnie 1.6 też pali odpowiednio więcej.

    > Dla 1.6MPI 7.81l/100km.
    > Czyli o 17% mniejsze dla 0.9turbo - co ma takie samo przełożenie na
    > rzeczywistą emisję CO2.
    >
    > A tymczasem różnica w testowej emisji wynosi 47%.
    >
    > Wynika z tego tyle, że cały turbo-downsizing nie jest wprowadzany dlatego
    > że te silniki mniej palą czy mniej emitują, a dlatego że da się nimi lepiej
    > oszukać test.

    A to swoją drogą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: