  • Data: 2014-01-08 08:51:58
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Jan 2014 08:42:07 +0100, Mirek Ptak napisał(a):
    > Dnia 2014-01-07 16:12, *Przemek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    pomysłów na pijaków za kółkiem, jest obowiązek posiadania alkomatu w samochodzie.
    ludzi, mających wątpliwości co do swojej kondycji, zwłaszcza z rana. Troskliwy,
    kurna.
    musiał legalizować, kalibrować. Ciekawe, ile trzeba było dać, chyba, że oni tak z
    natury są idiotami...

    > http://allegro.pl/alkomat-jednorazowy-alkohol-test-a
    lkotest-balonik-i3853324511.html
    > Jak chcesz to możesz kalibrować

    Producent dostarczy probke do GUM i dostanie certyfikat. No rok, na
    kwartal, na partie.
    Ale przeciez aby wynik byl prawidlowy, to musi miec okres przydatnosci
    do uzycia. Tez rok ?

    No i dokladnosc ma 0.1% ... mozna ryzykowac zakup, gdy od 0.21 sa
    surowe kary a beda jeszcze wyzsze ?

    J.