  • 1. Data: 2014-01-07 15:42:00
    Temat: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Oglądam właśnie konferencję tego "rządu" i usłyszałem właśnie, że jednym z pomysłów
    na pijaków za kółkiem, jest obowiązek posiadania alkomatu w samochodzie. Oczywiście,
    do nabycia we własnym zakresie i łaskawie dadzą nam na to czas do 2015r. Jasna
    cholera!, czy te barany nie potrafią zrozumieć, że jak ktoś jest nachlany, to ma w
    dupie alkomat, grożące kratki i inne konsekwencje? Jak do auta wsiada ktoś, kto ma 2
    promile, to czy mam uwierzyć, że sobie dmuchnie w alkomat, po czym grzecznie
    wysiądzie z auta? Jeżeli kilka dni po ogólnopolskiej histerii w mediach dalej
    trafiają się osobniki, nie potrafiące powstrzymać się od picia za kółkiem - to ich ma
    powstrzymać?
    No, chyba że ktoś ze znajomych jest importerem lub producentem alkomatów - wtedy
    rozumiem idee
    Ciekawe, co w przypadku kiedy wskazania mojego alkomatu nie będą pokrywały się ze
    wskazaniami policyjnego - mam się sądzić z producentem urządzenia?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-01-07 15:44:37
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-01-07 15:42, Przemek wrote:
> [...]
    wskazaniami policyjnego - mam się sądzić z producentem urządzenia?

    Francuzi też mają taki wymóg, nie wiem po co. Musi być jakiś specjalny
    atestowany.

    Piotr

  • 3. Data: 2014-01-07 15:44:46
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-07 15:42, Przemek pisze:
    > Oglądam właśnie konferencję tego "rządu" i usłyszałem właśnie, że
    > ...]

    Ale widzisz jak ryży jest "zmartwiony" ?
    Kurwa przygłupy.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 4. Data: 2014-01-07 15:50:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 07 Jan 2014 15:44:37 +0100, Uncle Pete

    > Francuzi też mają taki wymóg, nie wiem po co. Musi być jakiś specjalny
    > atestowany.

    Ha, właśnie się też niedawno oświeciłem -- a za niecałe dwa tygodnie miałem
    jechać autem do żabojadów na narty. Tymbardziej dostałem kopa żeby się
    przestawić na samolot. ;) Swoją drogą, nieźle producenci musieli posmarować
    komuś w rządzie, żeby coś takiego przeszło. Pomysł skrajnie debilny o ile
    ma służyć "eliminowaniu" pijanych za kółkiem. :/ Inna sprawa, że tam pewnie
    inna mentalność niż u nas.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-01-07 15:56:43
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

> [...]
    > ma służyć "eliminowaniu" pijanych za kółkiem. :/ Inna sprawa, że tam pewnie

    Teoretycznie, o ile dobrze wiem, samochody na obcych rejestracjach nie
    muszą mieć na wyposażeniu tego wynalazku (tak samo jak w Niemczech
    polskie samochody nie muszą mieć w apteczkach nożyczek określonej
    długości)...

  • 6. Data: 2014-01-07 16:00:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 07 Jan 2014 15:44:37 +0100, Uncle Pete

    > Francuzi też mają taki wymóg, nie wiem po co.

    Swoją drogą, ja mam alkomat zakupiony z własnej nieprzymuszonej woli,
    ale i tak biorę sporą poprawkę na jego wskazania.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2014-01-07 16:12:04
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 15:42:00 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:
    > Oglądam właśnie konferencję tego "rządu" i usłyszałem właśnie, że jednym z pomysłów
    na pijaków za kółkiem, jest obowiązek posiadania alkomatu w samochodzie.

    właśnie JE premier wyjaśniał, że tak naprawdę chodzi o biednych, skacowanych ludzi,
    mających wątpliwości co do swojej kondycji, zwłaszcza z rana. Troskliwy, kurna.
    ~20mln pojazdów, no no, ładny biznes się szykuje. A znając życie, ktoś to będzie
    musiał legalizować, kalibrować. Ciekawe, ile trzeba było dać, chyba, że oni tak z
    natury są idiotami...

  • 8. Data: 2014-01-07 16:14:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-07, Przemek <p...@g...com> wrote:
> [...]
    musiał legalizować, kalibrować. Ciekawe, ile trzeba było dać, chyba, że oni tak z

    Przeciez biedny skacowany moze zawsze podjechac na komende ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-01-07 16:16:07
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Przemek" <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > szykuje. A znając życie, ktoś to będzie musiał legalizować, kalibrować.
    > Ciekawe, ile trzeba było dać, chyba, że oni tak z natury są idiotami...

    zamiast tu marudzić to goń na alibabę czy tam inna chińską giełdę i zmaów
    kontener alkomatów :P

    Pzdr
    Piotrek

  • 10. Data: 2014-01-07 16:22:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    > Francuzi też mają taki wymóg, nie wiem po co. Musi być jakiś specjalny
    > atestowany.

    We Francji ten "alkomat" to może być tzw. balonik za kilka EUR. Więc pisanie
    przez innych w tym wątku o spisku producentów i tych co to będą legalizować
    jest "trochę" na wyrost.

    Co oczywiście nie oznacza ze popieram ten pomysł. Po prostu zwalczam tylko
    spiskową teorię dziejów. Jak widać nowy rok to nowy spisek :-) Kiedyś był
    obowiązkowe światła, później fotoradary co to niby reperują budżet, a w tym
    roku będziemy co kilka dni na grupie oglądali wypowiedzi tropicielu spisku
    producentów alkomatów :-)

    Pozdrawiam
    Ergie