    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Date: Tue, 14 Jan 2014 22:27:40 +0100
    <larpr7$ln4$1@node1.news.atman.pl> <larq6s$jfn$3@node2.news.atman.pl>
    <larqb1$m8d$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <las47i$sa$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lauggo$f5p$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lauuqa$ujv$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lb151d$5ov$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lb1939$a1p$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lb1mnc$opv$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lb3sdb$v2t$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Piszesz o sobie?

    Nie, prawie nie używam.

    > Wiesz o czyms o czym ja nie wiem?

    Jakiś powód obrony musi być, nikt nie gardłuje tak za tematem który mu wisi.

    > Po kilku nie jezdze, piwo tez wypijam maks pol.
    > Czasami spróbuje kieliszek jakiejs nalewki, czy cokolwiek innego, czym
    > niestandardowym gospodarz częstuje.
    > Nie widze w tym żadnego problemu, zeby spróbować kieliszek i powiedzieć
    > STOP.

    To po co Ci większa norma?

    > Zmien towarzystwo.

    No właśnie to nie jest moje towarzystwo, to jest towarzystwo które musi
    koniecznie pokazywać się publicznie na ulicy, w samochodzie czy gdziekolwiek
    w stanie upojenia.

    > Prosty człowiek widac potrzebuje prostych zasad.
    > I bardzo dobrze, że jesteś swiadomy tego co możesz od siebie wymagać.

    Syndrom przeniesienia na leczenie nałogów Ci nie pomoże.

    > Czyli twoim zdaniem taki co jezdzi majac 1,X jak bedzie wiedzial, ze limit
    > to 0,00 to nie wypije w ogole, a jak wie ze limit jest 0,2 to mówi sobie:
    > wypijam jeden kieliszek po czym dostaje amoku i jest po sprawie?

    A co, założysz się że tacy ludzie nie istnieją?
    Ale też nie tylko o to chodzi - prędzej o tych, co to liczyć nie potrafią,
    więc wydaje im się, że już zeszli z procentów bo przecież daaaawno skończyli
    pić.

    > Rece opadają

    Mnie też.
    Więc może już skończysz się pogrążać?
    Alkohol nie jest żadną wartością, której warto bronić.
    A jakbyś jednak uważał inaczej, to żal mi Cię i EOD.