eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych? › Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
    Subject: Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Mon, 24 Apr 2017 18:57:22 +0200

    W dniu 24.04.2017 o 14:39, Michał Jankowski pisze:

    > Wg oficjalnych tabelek zasięg Tesli S przy -18C i włączonym grzaniu
    > spada o 1/3 (z ok. 300 mil na 200 mil).

    kaman. tu są kumaci ludzie. ile tego ogrzewania jest? Ja dzieciom
    zamotnowałem grzałkę 2kw w xsarze picasso. średniej wielkości auto. raz
    że grzałka niema szans zagrzać auta zimą, dwa że normalny akumulator,
    wtyrzymał to przez 15 minut. zdechł. auto zapalałem na kablach. no więc
    ile mają mocy grzałki w tesli S?

    ToMasz