eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych? › Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
    Subject: Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <odnesf$mks$1@node1.news.atman.pl>
    <5900685c$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <odq59n$1ur$1@node2.news.atman.pl>
    <5900cfc1$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <odr1u3$tbf$1@node2.news.atman.pl>
    <59018baf$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <ods9rs$36s$2@node2.news.atman.pl>
    <5901e85d$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <odt8pt$1h2$1@node2.news.atman.pl>
    <59023035$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <odtmdd$52t$1@node1.news.atman.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Fri, 28 Apr 2017 07:03:04 +0200

    W dniu 2017-04-27 o 23:04, RadoslawF pisze:
    > Albo dalej zostań nieukiem.

    Nie jestem polonistą ani orłem ortografii.

    Dlatego jestem ciekaw na jakiej podstawie tak twierdzisz.

    Bo zdań przeciwnych jest od groma.

    np.:

    "Wbrew pozorom to ciekawy temat. Z pisma można wiele się dowiedzieć o
    człowieku i nie mówię to o grafologii sensu stricte, ale o właśnie takie
    pozornie nieistotne elementy jak spacja przez znakiem interpunkcyjnym,
    głównie pytajnikiem i wykrzyknikiem. Z moich obserwacji wynika, że osoby
    takie mają zaburzenia osobowości, kompleksy z dzieciństwa jak ktoś już
    napisał również, są to osoby często apodyktyczne, nie znoszące
    sprzeciwu, ponieważ boją się, że ich pomysły nie są wcale takie
    genialne, jak im się wydaje. Ale to tylko pozory, ponieważ są to
    naprawdę osoby słabe psychiczne, o chwiejnych nastrojach, które maskują
    takich właśnie chamskim zachowaniem. Niestety pismo wiele powie o
    człowieku, ponieważ piszemy zwykle bezwiednie, przy tym wylewając na
    papier czy klawiaturę swoją osobowość."

    ;-)